Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns i Versailles Decathlon alltså och en cykelbutik som har öppet till 19. Han har dock slut på CO2nisseson sa:https://www.decathlon.fr/Acheter/patte+pour+axe+traversant kanske? Finns på ett antal ställen och har väl ofta öppet sent.
(Verkar ont om i butik dock...)
welovewei sa:Är det inte 12mm? Har en Canyon Endurace. De sålde inga på registreringen. Skall tydligen finnas olika standarder...
SvenC sa:Det har regnat oavbrutet sen i morse och jag är sjukt otaggad. Men jag har fått ett åkband så är väl bara att åka då.
welovewei sa:Jag tror jag blir religös!
emilh sa:SvenC sa:Det har regnat oavbrutet sen i morse och jag är sjukt otaggad. Men jag har fått ett åkband så är väl bara att åka då.
+1
Utflykten för att kolla cykel, genomgå fransk byråkrati och försöka hitta bag drop kan med lite tur toppa resans misärlista.
1888 sa:Du är väl fösiktig Gunde med rödtjutet, du postade ju detta redan för nästan 2 tim sedan ??
ooms sa:Är öl eller vin bästa kolhydratladdningen?
Galet att så mycket är stängt, men de vill väl vara lediga de med. Mulat i mig en French Burger ett glas Croses Hermitage och väntar på en chokladdessert. Men bör ju i turistnästet Versailles. Hoppas du får i dig ngtuandt sa:För att spå på förmisären så glömde jag en raphajacka på tåget till Trappe. Sen hade alla restauranger semester stängt... Inte ätit sen kl 8 imorse
Alla verkar ha missförstått konceptet.GoranS sa:Jag trodde att PBP hade ngt med cykling att göra men jag har uppenbarligen blandat ihop det med något franskt matprogram.
uandt sa:Jag hade liknande problem när jag övervägde köra med skärm. Tog en rundfil och sliprondell, gick lös på bromsen och sen hade jag de där millimetrarna för att skärmen skulle sitta fint. Sparade några gram också!
Grimpeur sa:uandt sa:Jag hade liknande problem när jag övervägde köra med skärm. Tog en rundfil och sliprondell, gick lös på bromsen och sen hade jag de där millimetrarna för att skärmen skulle sitta fint. Sparade några gram också!
Frågade frun om vi tagit med multiverktyget som vi brukar ha med oss som har en metall fil. Då PBP har cykelmeck och saft och bullar och säng för den som skulle bli trött vid varje kontroll så hade vi lämnat verktyget hemma. Annars så var det lösningsidé nummer 1.
Absolut ffa för dom som aldrig cyklat i Bretagne.ooms sa:Skärmar är ändå bara för fegisar!
NotReallyGunde sa:Anders B har upptäckt att sista sträckan är justerad, har ingen dator och kan inte ladda hem GPX filen. Ngn annan som kan lyckas?
Vad ska du med yoghurt till när du redan fixat fil?NotReallyGunde sa:NotReallyGunde sa:Anders B har upptäckt att sista sträckan är justerad, har ingen dator och kan inte ladda hem GPX filen. Ngn annan som kan lyckas?
https://bikegpx.com/routes/3b4e14a7
Då har jag lärt mig ngt nytt och fixade filen.
Nu ner till yoghurten, fortfarande inget varmvatten
ja dumt man vill ju inte få mjölksyra i benen ????ooms sa:Vad ska du med yoghurt till när du redan fixat fil?NotReallyGunde sa:NotReallyGunde sa:Anders B har upptäckt att sista sträckan är justerad, har ingen dator och kan inte ladda hem GPX filen. Ngn annan som kan lyckas?
https://bikegpx.com/routes/3b4e14a7
Då har jag lärt mig ngt nytt och fixade filen.
Nu ner till yoghurten, fortfarande inget varmvatten
:-)