Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dr_Rydell sa:Jag har tänkt. Kikat på youtube över banan och funderar kring att använda min hardtail med laufgaffel. Förhållandena dock tveksamt lika bra i år med tanke på all snö? Hur ser det ut i nere i Uppsala?
Det hoppas och tror jag. Tänkte mer på den sura mark med lera den efterlämnar sig tiden efter ?Jensen sa:Dr_Rydell sa:Jag har tänkt. Kikat på youtube över banan och funderar kring att använda min hardtail med laufgaffel. Förhållandena dock tveksamt lika bra i år med tanke på all snö? Hur ser det ut i nere i Uppsala?
Du menar stt snön inte skulle bara borta om drygt 2 månader? Det tror jag inte du behöver oroa dig för. ?
Dr_Rydell sa:Det hoppas och tror jag. Tänkte mer på den sura mark med lera den efterlämnar sig tiden efter ?Jensen sa:Dr_Rydell sa:Jag har tänkt. Kikat på youtube över banan och funderar kring att använda min hardtail med laufgaffel. Förhållandena dock tveksamt lika bra i år med tanke på all snö? Hur ser det ut i nere i Uppsala?
Du menar stt snön inte skulle bara borta om drygt 2 månader? Det tror jag inte du behöver oroa dig för. ?
filbunke sa:När är sista anmälning?
Jensen sa:filbunke sa:När är sista anmälning?
Från o med nu till strax före tävling äre väll efteranmälan. Så om du anmäler dig idag eller dagen innan blir samma summa
Victorx sa:Är det någon som vet om bansträckningen är densamma som förra året?
filbunke sa:Jensen sa:filbunke sa:När är sista anmälning?
Från o med nu till strax före tävling äre väll efteranmälan. Så om du anmäler dig idag eller dagen innan blir samma summa
Det går att anmäla sig dagen innan ? Ingen sista dag?
Dr_Rydell sa:Bra langningsställe efter halva, hur ligger BMC/Rudbeck-området till? Är bevandrad i Uppsala från jvstn till Ackis och vidare till BMC framför allt. Hur är det med parkeringar?
Om möjligt skulle jag dock försöka parkera en liten bit längre bort från start/mål-området. En hel del byggprojekt i kombination med massanstormning av cyklister och publik, kan skapa en hel del proppar om man ska ta sig riktigt långt in i smeten. Även om jag själv gillar att parkera i Kåbo, så kan jag tänka mig att det en sån helg blir rätt lätt körigt.ooms sa:Det är ju söndag, och då är väl gatuparkering gratis. Hur det ser ut med platser i Kåbo, som väl ligger lämpligast till, vet jag dock inte.
Det var köigt redan i första startgrupp, lär väl inte blivit bättre sen heller. Kanske man helt enkelt skulle ha en lite längre runda innan, det blev trångt på cykelvägen redan.Skogsgubben sa:Grymt kul idag! Köigt upp mot Sten Sture-monumentet, men det var ju väntat. Längre tid mellan startgrupperna skulle kunna göra det lite bättre.
Annars väldigt bra arrangemang. Snyggt jobbat!
Samma väder nästa år? :-)
P.s. Tack till dig som tappade två stora gels. De satt fint ?
NickPick sa:Vansinne till start det där. Alldeles för bred och sedan ut på en smal cykelväg där det blev en vurpa. Hoppas det gick bra för dom.
NickPick sa:Vansinne till start det där. Alldeles för bred och sedan ut på en smal cykelväg där det blev en vurpa. Hoppas det gick bra för dom.