Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte säker på att jag förstår, men du vet att vänster pedal har motsatt gängning mot vanlig gänga? Dvs ska dras åt motsatt håll mot vad man är van vid.
![]()
Pedal Installation and Removal
This article will discuss the correct procedure for installing and removing bike pedals.www.parktool.com
Var gängad. Var. Rätt tempus.Försök att sätta nått att bända ut pedalen med mot vevarmen samtidigt som du skruvar ut pedalen.
Kanske du får ut den då, och att det är tillräckligt mycket gänga kvar i vevarmen för att den ska gå att använda.
Och som sagt, vänster pedal är gängad åt andra hållet än normalt.
Var gängad. Var. Rätt tempus.
Jag uppskattar alla tips och trix.Jo, men kan ju ge det ett försök iaf...
Är det ett lite finare vevparti, så kan det ju löna sig att byta enbart vevarmen som har gängpaj.Jag uppskattar alla tips och trix.
Tråkigt om det inte går utan att byta vevparti. Dyrare än jag tänkt och det får jag nog överlåta åt en verkstad.
Nej det är gammalt och slitet.Är det ett lite finare vevparti, så kan det ju löna sig att byta enbart vevarmen som har gängpaj.
Eller om det var rätt vevarm så skaffa en vemarmseffektmätare.Är det ett lite finare vevparti, så kan det ju löna sig att byta enbart vevarmen som har gängpaj.
Ja, då är det inte lönt.Nej det är gammalt och slitet.