Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mumsen sa:DanielW skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har pajjat mitt fäste, finns det något
> billigt att få tag på?
Du kan få mitt om du vill, men jag tror att jag tappat bort gummigrejen som ska sitta inuti. Skicka ett PM om du vill ha det.
InlineOla sa:Det är gen 1 jag har kom jag på. Värdelöst skräp.
Dede sa:Problemet är ju inte batteritiden i sig utan att man inte kan lita på indikeringen.
Har den dragit runt 800mAh på 1h 20 min så bör man ju på lågläge kunna klämma ut runt 3 timmar utan problem.
Man kan ju testa sig fram och se vad den drar och på så sätt veta ungefär hur länge den håller och sen skippa indikeringen
Dock kan man ju aldrig vara helt säker om man växlar mellan hög/låg så en enklare reservlampa måste ju vara med om man vet att man ska köra lite längre.
InlineOla sa:Den förbannade lampj@veln ja. Vidhåller att det är en bra lins förpackad i ett väldigt överdimensionerat tungt skal med urusel elektronik inuti. Mina lampa lyser också orange efter kort tid och har slumpmässigt 45-80 min drifttid på låga nivån oberoende av temperatur. Så har möget betett sig sen både batterier o lampa var nya. Laddar alltid batterierna i extern laddare.
...och igår slutade knappfan att fungera så nu är den helt oanvändbar. Nu åker nog skiten till soptippen.
jonja sa:Fästet för gen1 är kass, räcker att hojen ramlar omkull stillastående mot hårt underlag i kyla, för att det ska gå mitt itu. Dåligt ingenjörsarbete och undermåligt material.