Polarklocka

• Trådstartare Trådstartare Galileo
  • Start datum Start datum
Polarklocka
Hej!

Polar 720i Ord pris 3200:-.
Du kan få den för 2600:- (inkl frakt) om du bestämmer dig mycket snabbt .

Beställer från Polar precis nu och kan lägga på en extra 720 om jag vet att den går iväg direkt!
http://www.letro.se

MVH
/Lennart

PS
Nu har jag beställt det VI skulle ha.... men det är möjligt att det gå att komplettera?
DS

Senast redigerad av en moderator:
Polarklocka
€279 + frakt från Tüskland. Men med manual på Tyska.
http://www.bike-discount.de/www/meh...ie2=96&Kategorie1=&Hersteller=&ArtikelID=5003

Det är väldigt liten marginal på klockorna så det lönar sig inte såå mycket att shoppa runt hela klotet.

Lennarst erbjudande är riktigt bra!

Tror de var billiga i Norge också men jag minns inte vart...

Svensk moms & tull är inte aktuellt vid beställning från EU samt Norge.

Polarklocka
Tja!

Har en Polsr S710i som är till salu om du är intresserad?
Inte överdrivet mycket använd.

hör av dig om du är intresserad=)
skillnaden mellan 710 och 720 är bara utseendet. 720 med metall. 710 i plast.

//Marcus

Polarklocka
Marcus as Profeten Skrev:
-------------------------------------------------------
> skillnaden mellan 710 och 720 är bara utseendet.
> 720 med metall. 710 i plast.

Faktum är att 720 också är i plast men har en fastlimmad metallboett utanpå plasten. Riktigt uselt att ta så mycket mer för den.

Polarklocka
Marcus as Profeten Skrev:
> Tja!
>
> Har en Polsr S710i som är till salu om du är
> intresserad?
> Inte överdrivet mycket använd.
>
> hör av dig om du är intresserad=)
> skillnaden mellan 710 och 720 är bara utseendet.
> 720 med metall. 710 i plast.
>
> //Marcus

Vad hade du tänkt dig för pris på den rovan???

/krokus

Polarklocka
jtl:
625x är en löparklocka o ingen cykelklocka.

onT:
jag handlade min s710 för 3000 på cykloteket, vet att det är långt ifrån billigast, men jag var lite otålig o ville ha en pulsklocka och tycker det är bättre att lägga 3000 på ett ur i butiken i stan man bor än att lägga 2600+frakt (som nästan blir samma pengar i slutändan) och inte kunna gå tillbaks ifall det är nått, vilket det var för mig (hastighetssensorn hade något tagit ur lådan eller missat packitera i, men det var inga problem att få det åtgärdat).

sedan att slippa leveranstider är alltid kul, speciellt för en som jag, som alltid har otur med leveranser och näthandel.

Polarklocka
tim: 625x har även den cykelfunktionerna. Bara att köpa till en sensor för detta och då har man en klocka med både löp-och cykeldatorfunktioner istället. För övrigt så fungerar löpdatorfunktionerna riktigt bra.

//fredde

Polarklocka
Tim Skrev:
> jtl:
> 625x är en löparklocka o ingen cykelklocka.

Helt riktigt, men förutom löparfunktionerna har den även cykelfunktioner. En av deras mest kompetenta pulsdatorer.

Polarklocka
jlt:
men hastighetssensorn följer inte med så lägg på 400 spänn + att skaparen av tråden var intresserad av s510, s710.

det finns förövrigt en billigare cykelklocka som heter s150, den har jag dock inte hört mycket om.

Polarklocka
Kolla in följande länk [www.bike-discount.de]. Där kan man köpa en Polar s510 för 1400:- plus frakt. Det måste vara en oslagbart bra pris. Manualen på klocka är då på tyska, med det går ju att kopiera en svensk manual av någon.

Polarklocka
förövrigt så behövs det faktiskt ingen manual tycker jag, står bara vilka funktioner den har för funktioner iprincip.

eftersom man vet ju hur man monterar en cykeldatorfäste på gaffeln samt att menyerna är på engelska och lättförståerliga i klockan om man bara tar det lungt i början.

annars så finns manualerna på nätet om jag inte minns fel.

Polarklocka
720 = 260.99 $
kadenskit = 36$

frakt = 57$

det blir 353.99$ Och sedan så väntar man tills dollarn når bottennivå och så köper man.

Dollarn står nu i 6.7

Polarklocka
Öijer Skrev:
> 720 = 260.99 $
> kadenskit = 36$
>
> frakt = 57$
>
> det blir 353.99$ Och sedan så väntar man tills
> dollarn når bottennivå och så köper man.

+5%? tull och 25% moms= 354*1,05*1,25=$465=3133sek med dagens kurs.

Polarklocka
mavic:
då har du sparat ~500 spänn jämfört med att handla i sverige.. inte värt det tycker jag.

Polarklocka
Men om inte det är billigast då?

Jag vet faktiskt inte.
vi är då rödhåriga båda två. och med det tämligen ovanliga efternamnet så kanske vi är släkt.
Men jag vet inte.

Tillbaka
Topp