Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ni som åker följebil, har ni kameror? Annars tänkte jag ta med min systemkamera som någon kan använda för att ta lite bilder. Ingen supervärsting men den tar nog bättre bilder än de flesta kompakta..
Nu e iaf ett nytt styre på G. Hoppas att det anländer Hammarby senast nästa fredag!
Utväxlingen blir den jag har och sadeln kommer nog att skava som satan, men den ska ju köras in säger ju dom som vet.
Plockar bort frambromsen för att vinna lite vikt med tänkte jag, och sen åker den inte på igen. Oanvänd sedan tre veckor... Men ringklockan sitter på för det säger lagen!
Rippa skrev:
-------------------------------------------------------
> Tänk på att klungkörning i maxfart utan broms
> är någonting annat än glida runt på stan ;)
Insåg faktiskt det på vägen hem så den kommer nog att sitta kvar :o)
Den är ju liksom inte i vägen.
Tobias/Frost skrev:
> Där kommer vi att avsluta loppet genom att rulla
> i klunga till bar Embargo vid Hornstull där man
> kan intaga mat och dryck,
Hoppas dom har fått igång Hoegaarden pumpen bara ;)
/M
Johan A skrev:
> Rippa skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tänk på att klungkörning i maxfart utan
> broms
> > är någonting annat än glida runt på stan ;)
>
> Insåg faktiskt det på vägen hem så den kommer
> nog att sitta kvar :o)
> Den är ju liksom inte i vägen.
Kan vi inte ha en klunga där det är OK att inte ha bromsar, ha ful-limmade tuber och vara lite små lullig?
Jonatan S skrev:
> Apropå ölen så är Bedarö Bitter en fin öl
> från Nynäshamn jag gärna skulle råka få med
> mig. Men det har ni säkert tänkt på.
Tjena!
Kan tyvärr inte gå ut med exakt info ännu då förhandlingarna inte är klara, men så som det ser ut så blir det nått helt annat än Bedarö Bitter.. Vilket är lite synd då den är god, men vi har fått hugg på ngot som är lite mer cykelförknippat..
Det finns gott om Bedarö Bitter-supply i Stockholm. Det gör det iofs i Göteborg också, vet ungefär lika många ställen på respektive ort som serverar det..
Hade tänkt filma lite och cykla lite. Förstår att detta är orimligt nu.
Så nu ligger mitt fokus på att cykla. Och efter en jamare dokumentera så gott jag kan tills pistolen skickar iväg nästa.
Vill helt enkelt inte kategoriseras som fotograf eller crew ho ha
jomper skrev:
> Det finns gott om Bedarö Bitter-supply i
> Stockholm. Det gör det iofs i Göteborg också,
> vet ungefär lika många ställen på respektive
> ort som serverar det..
Tjena!
I know.. Men våran leverantör har tyvärr inte den i sitt soritment.. :/
Underberg.. Helt ok.. Tar du med dig det där bältet blir ingen än jag gladare.. :D
Finns det plats i en bil? Om jag ska cykla från Bromma till Nynäshamn och vara där till starten så kommer jag aldrig att palla att cykla tillbaks i något vettigt tempo. Kanske skulle ta rygg på den där dh-släden...?
Meh! Jag tänkte ju slippa cykla helt och hållet. Ta cykeln på pendeln till Nynäs i gårdagens träningskläder en halvtimme före er andra och sedan åka någon kvastbil och bota baksmällan med öl. Mmm.. magen full med öl och munnen full med ljug.
Det blir nog att jag möter upp i stan när ni gått i mål :)
Jag ger nu upp planerna på TdR, har varit förkyld med halsont och feber t&f i två veckor och är ännu inte frisk.
Min kondition räcker inte längre till att gå och handla och trappor är inte till att tala om...blä:-(
Skulle behöva låna en kedjepiska som grejar 1/8" bakdrev. Tänkte byta till snällare utväxling in för touren. Finns det någon i närheten av midsommarkransen månne tro?
Av alla olika varianter (inkl moddad frankensteinpiska) jag provat vinner nog ändå rotafixmetoden som Erik länkar till in längden. Piskan har man alltid med sig :)
Enligt windguru ska det komma 1 mm på morgonen i stockholm, sen ska det vara torrt, i nynäs ska det dock vara torrt hela dan.. Temp runt 10-12.. Sydvästlig vind på uppemot 8 ms..
Kanske skönt med lite svalare än förra året..
Blir det varmt och svettigt står Stiegl för försfriskningen.. Eller det gör dom iallafall..
Jonatan S skrev:
> Nu är cykeln färdigbyggd och provkörd. Så här
> ser den ut:
>
> Vi ses snart!
>
> Jonatan
> Directeur Sportif, KCR
> http://club.kometbicycles.se/
Är det en flaska från BrixtonCycles som sitter på hojen?
Trampade iväg på mina crossdäck häromdagen, jisses vad trögrullat det var jämfört mot slicksen.....
42/16 ser ut som ett fyspass, vilka ben jag ska få!
Vädret ser nu bättre ut förresten, vinden i ryggen och solen i nylet, kan det bli bättre?!
AxelSthlm skrev:
> Trampade iväg på mina crossdäck häromdagen,
> jisses vad trögrullat det var jämfört mot
> slicksen.....
Kan man skicka med kläder i kvastbussen? Jag menar vi ska ju köra från arla, troligen svinkalla, morgonstund över en solig dag. Sen hem sent(??) på kvällen då det antagligen är kymigt igen....
AxelSthlm skrev:
> Trampade iväg på mina crossdäck häromdagen,
> jisses vad trögrullat det var jämfört mot
> slicksen.....
>
> Vädret ser nu bättre ut förresten, vinden i
> ryggen och solen i nylet, kan det bli bättre?!