Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ja, som rubriken säger, är det någon mer än jag som har problem med Eurosport player idag? Reggade mig inatt, så vet inte om jag saknar någon inställning på datorn eller om problemet är hos eurosport.
Om du har problem att logga in första gången så kan det vara en idé att klicka på "Glömt lösenord" och få dem att skicka ut ett nytt åt dig. Det behövde jag göra för att få mitt konto att aktiveras. För det fick jag bara nå felmeddelande i stil med "Tillfälligt problem, försök senare!"
Det som är synd med Eurosport player är att de inte lägger upp etapperna i helhet efteråt. Det som ligger där nu är med lite tur en sammanfattning. Vissa etapper har bara varit helikopterbilder över Amsterdam. Hade hoppats på mer och tyvärr visar det ännu en gång att lagliga alternativ är sämre än olagliga :( Inte lätt när man vill göra rätt för sig!