fredrick skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack Bruce.
>
> Hur står sig denna jämfört med de du lade upp?
>
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=882782
Till att börja med, för att inte stackars Westman skall behöva vara irriterad så här på kvällskvisten, och för att försöka svara på den initiala frågan, jag har ingen aning om det finns eller om det i framtiden kommer att finnas ngr pulsklockor som funkar utan bröstband. Jag har aldrig haft anledning att leta.
För att besvara din senaste fråga Fredrick, efter idogt googlande på gps, garmin, forerunner etc så valde jag 305 ffa för gps funktionen, för dess utförande, stor och tydlig display, stora enkla knappar som kan tryckas in även med handskar. 610 m fl modeller har ngn touchscreenhistoria som jag tror funkar sämre med handskar, i lera, regn och snö, fast jag kan ha fel förstås.
Fast visst, vill du ha den som vardagsklocka så är ju varken 305 eller 310 särskilt funkis, batteritiden exempelvis, för 305 (10h), 310 (20h) samt 610 (4 veckor i energisparläge). Min Polar 725 hade jag som vardagsklocka i flera år och batteriet på den bytte jag typ 1 ggr/år, max. Men då har du ju ingen gps ju ;) Och det bara MÅSTE man ha!