Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tävlade på ett par under hela förra säsongen utan några problem.
Beror ju självklart på var man kör och om det finns en massa vassa stenar som man väljer att köra över.
Jag hade liknande problem med mina RK supersonic. Det ser ut som att gummit mellan trådarna har försvunnit/spruckit. Tejpade för sprickan på insidan med gaffatape.
Supersonic-varianterna på däck har ju tunna sidor så kör du i mkt stenig terräng välj inte ssupersonic. Annars är jag mkt nöjd med RK som bakdäck och har tävlat mkt xc på det.
Visst dom är ju lätta så man får väl kompremissa. Gillar ju att köra över d mesta, varför köra runt? Tänkte bara se om ni hade samma problem. Blev visst jack i framdäcket oxå.. hmm jaja får väl ta fram silvertejpen och sen dra på dom gammla Kenda nevergal om d inte funkar.
Däcksidan är bredare än dubbytan, så om du kör emot något så är det ofta däcksidan som tar smällen. Mitt bakdäck har bra dubb kvar men siderna är jämnbruna av väven som tittar fram.