[Racer] - Göteborg, 10.00 Franssons, lördag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Det blir det, fint väder blir det också. Återkommer med rundan under fredagen. Räkna med ca 11-13 mil. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 10.00 lördag. Vi ses!

/Leo

Hepp. Men hade kunna tänkt mig att rodda en tur parallellt i lite lägre snittfart, eftersom man numera är gjord av mjukost och socker ; )
Men är tyvärr inte hemma i helgen. Och nästa lördag jobbar jag : (
Racersuget är enormt nu. Dags att få kvitto på om alla 4 x 4- och 2 x 20-idiotier inne i förrådet gett något överhuvudtaget.
Så, bilder och blogg, tack!

Får väl se till att köpa 2 kilo godis till ungarna och sätta dom i soffan, så jag kan komma loss och trampa asfalt!

Patric

Eftersom att det inte verkar finnas någon risk att se ut som Fredrik_85 efter förra helgens pass så kommer jag!

Pampen

magnuscarlsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Måste komma i lite form först, är gärna med om
> några veckor. Vad brukar ni hålla för tempo
> Leo?

Det är lite högre tempo, snittet brukar hamna på ca 35km/h på en 12 milare. Förra helgens blötrunda var dock lite lugnare, då snittade vi 32km/h. Om några veckor höjer vi tempot lite till, då blir det nog snabbdistans +35 i snitt. :-)

Lisis brukar dra i lite lugnare turer, med snitt runt 30.

/Leo

Körde nationaldagsrundan idag, imon får cykelmusklerna vila, paddelpremiär står på schemat. Gärna easy racer ride framöver!

Jag kommer. Hänger på en bit men räknar med att behöva droppa av efter någon timme. Kör då rundan i lägre tempo om någon vill haka på.

//Kalle

Tack för denna tur, så länge det varade. I Fjärås upptäckte jag att jag var jättetrött, sen när jag stannade att framhjulet glappade en cm i sidled. Bara rulla hem försiktigt. Kul med många starka cyklister. Better luck next time, som de som kan engelska brukar säga.

Tillbaka
Topp