Racerstyre med MTB-reglage! Surly Corner Bar
Hoppas planet-x eller bikester gör en kopia i lättare material.
Citerat bara för att det är det sjukaste jag läst.
När man hoppas att planet x ska göra en lättare variant ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas planet-x eller bikester gör en kopia i lättare material.
kan få köpa mitt 46cm Corner bar lite använt till lägre pris än nytt :)Fantastiskt! Är så nyfiken på att testa styret, men det går bara inte att motivera vikten till det priset. Hoppas planet-x eller bikester gör en kopia i lättare material.
Här kommer en bild på rando-raketen, AKA: ”My Wild HIFI”. Mitt roligaste och käraste bygge nånsin?Tackar Velovin! Det ska jag ordna
Här kommer en bild på rando-raketen, AKA: ”My Wild HIFI”. Mitt roligaste och käraste bygge nånsin?
Tack för erbjudandet! Skulle nappa direkt om den vore 50 eller 54cm. Tänkte ha kvar den dämpade framgaffeln, då vill man nog ha extra bredd för mer kontroll i terräng.kan få köpa mitt 46cm Corner bar lite använt till lägre pris än nytt :)
Det är en San Marco-ram av Columbus SLX-rör, NOS från ca 1985. Italienska My Wild Love, som numera mest tillverkar custom-stålramar, kromade om och lackade den. Dom gjorde två stycken i samma lack som ett samarbete med L’eroica som gick i Sydafrika för några år sen, en av dom lyckades jag lägga vantarna på, den andra gick till en av deltagarna på loppet. En kul ram med massor av historia som verkligen blev ett drömbygge för mig. 11kg som du ser den på bilderna med skärmar, Brooks-sadel, pedaler och hela konkarongen. Rätt ok med tanke på att ram och gaffel är av 37 år gammalt stål.Fräck!
Vad är det för ram, och har du fixat lacken själv?
Riktigt kul cykel! Roligt med lite unika skapelser!Det är en San Marco-ram av Columbus SLX-rör, NOS från ca 1985. Italienska My Wild Love, som numera mest tillverkar custom-stålramar, kromade om och lackade den. Dom gjorde två stycken i samma lack som ett samarbete med L’eroica som gick i Sydafrika för några år sen, en av dom lyckades jag lägga vantarna på, den andra gick till en av deltagarna på loppet. En kul ram med massor av historia som verkligen blev ett drömbygge för mig. 11kg som du ser den på bilderna med skärmar, Brooks-sadel, pedaler och hela konkarongen. Rätt ok med tanke på att ram och gaffel är av 37 år gammalt stål.
Ojojoj. Grymt snygg cykel.Här kommer en bild på rando-raketen, AKA: ”My Wild HIFI”. Mitt roligaste och käraste bygge nånsin?
Tackar! Lika kul att bygga som att cykla unika cyklarRiktigt kul cykel! Roligt med lite unika skapelser!
Tackar tackar! Alltid kul att höra när man lagt ner en hel del tid och själ i den.Ojojoj. Grymt snygg cykel.
Har du kvar det? Köper det gärna :)kan få köpa mitt 46cm Corner bar lite använt till lägre pris än nytt :)
Vågar man?!
![]()
ZNIINO New Carbon modify Gravel H Handlebar Big Flare Bar Cycle Cross Road MTB Bike Handlebars Carbon Fiber Travelling Bicycle - AliExpress 18
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Tyvärr inteIntressant, har du även koll på pris?