Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som provkört cyclocrossvarianten av RR Evo? I så fall kan Ni dela med Er av lite intryck till mig? Vägegenskaper, rullmotstånd, slitstyrka, punkteringsskydd etc. Tack på förhand!
Aha, det var det jag var rädd för... Köpte ett par på impuls tidigare i år och tänkte hänga på dom ikväll nu när dubbisarna gjort sitt. Verkar vara en dålig grej då, får försöka sälja dom kanske. Tack för infon i alla fall
Har bara testat tubvarianten men dom var jag mycket nöjd med. Bra grepp, lite rullmotstånd, lagom stora luftkammare och mjuka och sköna. Kan inte uttala mig om punkaskydd eller livslängden dock.
Jag har kört RR ganska mycket på min cx. Jag tycker dom e riktigt bra, inte en enda stick punka, (ett gäng genomslag dock men det beror ju på mitt däckstryck).
Kan varmt rekomenderas.