Radera tråd

Radera tråd
Radera tråd
fhloston sa:
PKJoacim sa:
fhloston sa:
PKJoacim sa:
Har träningsvärk idag. Går den att radera?

Jag har initierat radering av din träningsvärk genom att skicka energivågor i den 7 dimensionen.
Garanterad effekt! Men räkna med att det tar en till tre dagar.
Tack! Fixar du trådraderingen med?

Nänä, jag sysslar bara med seriösa saker. Sånt hokus-pokus som att radera trådar kräver magi.

Ah, nu förstår jag. Det gäller förstås att locka till sig några magiskt bevandrade troll till tråden för att få tråden att försvinna.

Radera tråd
Jag kommer aldrig att vinna någon av de stora tourerna. Jag kan inte se framåt i aeroposition, kan därför inte gå ner lika långt som de andra och kommer att förlora för mycket på tempoetapperna. Känns bittert.

Radera tråd

Bilagor

• _20160411_134953.JPG
    _20160411_134953.JPG
    68.9 KB · Besök: 19
Radera tråd
fhloston sa:
me.I.am sa:
Jag kommer aldrig att vinna någon av de stora tourerna. Jag kan inte se framåt i aeroposition, kan därför inte gå ner lika långt som de andra och kommer att förlora för mycket på tempoetapperna. Känns bittert.

Lösningen kostar bara US$277

http://www.shop.view-speed.com/View-Speed-Cyclops-Glasses-610098715948.htm

Haha vilket överpris. Belay-glasögon är billigare och har linser för BÅDA ögonen.

Radera tråd
Ok, siktar ju inte på tourerna, men stör mig faktiskt på att jag har svårt att titta framåt när jag går ner mycket.
Det borde vara samma sak att sitta rak i ryggen och titta på en punkt rakt upp som att vara nere i aero och titta framåt? Klarar inte det, känns som att något ska gå sönder, och blir svimfärdig (nästan). Dom som är längst ner har väl t.o.m. övre delen av ryggen lite lutande neråt.

Radera tråd
me.I.am sa:
Ok, siktar ju inte på tourerna, men stör mig faktiskt på att jag har svårt att titta framåt när jag går ner mycket.
Det borde vara samma sak att sitta rak i ryggen och titta på en punkt rakt upp som att vara nere i aero och titta framåt? Klarar inte det, känns som att något ska gå sönder, och blir svimfärdig (nästan). Dom som är längst ner har väl t.o.m. övre delen av ryggen lite lutande neråt.

Öva rörlighet.

Radera tråd
*rap* 2,5dl grädde fördelat på köttfärssås och banana split - gott!
Men gjorde en stor sats köttfärssås, så det blir några portioner i frysen.

Radera tråd
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:

Ja. Glo i en vägg i två dagar och den är borta.

Stackars vägg. Är den raderat då?
Ja förmodligen. Och jag har min träningsvärk kvar.

Jo men väggen är borta iaf!

Gäller detsamma denna tråd? Det vill säga, om jag sätter mig och glor på den i två dagar så försvinner den?

Radera tråd
åberg sa:
me.I.am sa:

Öva rörlighet.

Luta sadeln väldigt mycket framåt. Den ökar då även i värde och gör VR på rekordtid. Iaf på blocket.

Radera tråd
GoranS sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:

Gäller detsamma denna tråd? Det vill säga, om jag sätter mig och glor på den i två dagar så försvinner den?
Kan inte du testa?

Radera tråd
Crossmax sa:
GoranS sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:

Kan inte du testa?

Jag överlåter det som en övning till den intresserade läsaren!

Radera tråd
GoranS sa:
Crossmax sa:
GoranS sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:

Kan inte du testa?

Intresserad av trådens innehåll eller av att radera den? Spänningen stiger!

Radera tråd
Pfaff sa:
GoranS sa:
Crossmax sa:
GoranS sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:

Kan inte du testa?

Intresserad av trådens innehåll eller av att radera den? Spänningen stiger!

Om man är intresserad av trådens innehåll vill man väl inte att den ska försvinna?

Radera tråd
Vilken jävla dag. Haft riktigt skitvecka på jobbet så jag var sur och grinig redan när jag vaknade. Ville bara ut och arbeta med kroppen lite och rensa skallen, och idag skulle den sista veden köras upp. Fram med kapen und alles och nu började det roliga:

*Matarkabeln var för kort.
*Hämtade en till och skulle skarva. Men den hade bara 16A handske, så jag fick skifta till 32A
*Kopplade in allt. Fick fram ström till kapen men INGENTING händer. Tar fram och mäter lite. Det saknas nolla, eftersom uttaget är av gammal modell med tre faser och inget annat. Vedkapen behöver nolla. Jag börjar här bli lite less.
*Gubben jag ska kapa med åker och hämtar mer kabel så vi kan dra till ett annat uttag. Kopplar in i uttaget och INGET HÄNDER. Mäter lite. Får 230 mellan nolla och jord. Ajdå.
*Kollar att alla kablar är ok, och det är dom. Kopplar på en kabel till och drar till nästa uttag. Nu funkar det!
*Eller nästan allt. Bandet till vedtransportören sitter fast. Får plocka ner och göra rent. Nu funkar iaf den.
*Men 12V då? Nää, den är också skit. Upp och mäta och koppla om. Nu funkar det.
*Sen då? 3 stockar senare går säkringen. Öppnar skåpet och kollar, 16A automatsäkring. Jag är fuckad. Behöver minst 22A.
*Göra nu då? Åker ut och hämtar en gammal traktor som vi ska ta hem och sälja. Tar med nyladdat batteri. och stoppar i men saknar 13 nyckel så kan inte dra fast batteriet. Har allt mellan 7 och 17 med mig, men inte 13.
*Åker hem och hämtar verktyg. Får fortfarande inte igång traktorn.
*Åker hem och hämtar ett till batteri och startkablar. Hjälper inte.
*Kopplar mot bilen. Great success!!! Kör hem och kopplar på kraftöverföringen på traktorn och går in och äter sen lunch. Nu ska ju allt funka.
*12V som nu kopplas mot traktorn funkar inte :( Fram med mejsel och multimeter. 10 minuter senare funkar det!
*Nu kör vi så det ryker, vi hinner nog färdigt idag ändå. In med stocken. Kapar den tre gånger. Och fjärde gången HOPPAR KEDJEJÄVELN av och kröker sig så pass att den bara är att kassera. Nu ringer gubben som är med till säljaren och ber honom fixa fram en nya kedja och svärd. Gubben åker och hämtar. Kommer tillbaka 40 minuter senare med nya grejer.
*Kedjan passar INTE, den är två länkar för kort. :(
*Nu ger vi upp. 6h för att kapa 4 stockar.

Är så less på maskinjävlen att jag vill få den raderad. Det var samma strul förra året. Det var därför vi skulle köra hemma på gårdsplan så vi hade ordentligt med matning.

Radera tråd
Arsozath sa:
Vilken jävla dag. Haft riktigt skitvecka på jobbet så jag var sur och grinig redan när jag vaknade. Ville bara ut och arbeta med kroppen lite och rensa skallen, och idag skulle den sista veden köras upp. Fram med kapen und alles och nu började det roliga:

*Matarkabeln var för kort.
*Hämtade en till och skulle skarva. Men den hade bara 16A handske, så jag fick skifta till 32A
*Kopplade in allt. Fick fram ström till kapen men INGENTING händer. Tar fram och mäter lite. Det saknas nolla, eftersom uttaget är av gammal modell med tre faser och inget annat. Vedkapen behöver nolla. Jag börjar här bli lite less.
*Gubben jag ska kapa med åker och hämtar mer kabel så vi kan dra till ett annat uttag. Kopplar in i uttaget och INGET HÄNDER. Mäter lite. Får 230 mellan nolla och jord. Ajdå.
*Kollar att alla kablar är ok, och det är dom. Kopplar på en kabel till och drar till nästa uttag. Nu funkar det!
*Eller nästan allt. Bandet till vedtransportören sitter fast. Får plocka ner och göra rent. Nu funkar iaf den.
*Men 12V då? Nää, den är också skit. Upp och mäta och koppla om. Nu funkar det.
*Sen då? 3 stockar senare går säkringen. Öppnar skåpet och kollar, 16A automatsäkring. Jag är fuckad. Behöver minst 22A.
*Göra nu då? Åker ut och hämtar en gammal traktor som vi ska ta hem och sälja. Tar med nyladdat batteri. och stoppar i men saknar 13 nyckel så kan inte dra fast batteriet. Har allt mellan 7 och 17 med mig, men inte 13.
*Åker hem och hämtar verktyg. Får fortfarande inte igång traktorn.
*Åker hem och hämtar ett till batteri och startkablar. Hjälper inte.
*Kopplar mot bilen. Great success!!! Kör hem och kopplar på kraftöverföringen på traktorn och går in och äter sen lunch. Nu ska ju allt funka.
*12V som nu kopplas mot traktorn funkar inte :( Fram med mejsel och multimeter. 10 minuter senare funkar det!
*Nu kör vi så det ryker, vi hinner nog färdigt idag ändå. In med stocken. Kapar den tre gånger. Och fjärde gången HOPPAR KEDJEJÄVELN av och kröker sig så pass att den bara är att kassera. Nu ringer gubben som är med till säljaren och ber honom fixa fram en nya kedja och svärd. Gubben åker och hämtar. Kommer tillbaka 40 minuter senare med nya grejer.
*Kedjan passar INTE, den är två länkar för kort. :(
*Nu ger vi upp. 6h för att kapa 4 stockar.

Är så less på maskinjävlen att jag vill få den raderad. Det var samma strul förra året. Det var därför vi skulle köra hemma på gårdsplan så vi hade ordentligt med matning.

Jag klantade mig och dödade en dyr LNA när jag skulle koppla om några antenner. 230 v anslutning ojordad med nätfiltet och drog antennen emot elementet som är jordat.... 115 VAC på antenningången på en LNA... Jahaja.... FAIL!

Tillbaka
Topp