Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:Se det som en möjlighet!
Arsozath sa:fhloston sa:Se det som en möjlighet!
Det blev ingen semla. Det ser jag som ett personligt nederlag :(
ol__ sa:Kan inte sova.
Jeppe_E sa:Men alltså! Det finns en tråd för fastlagsbullar (semlor för norrlänningar). Denna tråden handlar om.....att...radera trådar på forumet.
Arsozath sa:Får man gnälla i denna tråden? Eller blir den existensberättigad då och därför inte raderad, eller hur funakar det?
fhloston sa:Alla semlor jag ätit har försvunnit. Så de måste ju ha raderats?
Arsozath sa:fhloston sa:Alla semlor jag ätit har försvunnit. Så de måste ju ha raderats?
Nää, dom har bara blivit bajs. De raderas först när du spolar. Om du inte är naturbajsare förstås. Då raderas dom aldrig...
Arsozath sa:fhloston sa:Alla semlor jag ätit har försvunnit. Så de måste ju ha raderats?
Nää, dom har bara blivit bajs. De raderas först när du spolar. Om du inte är naturbajsare förstås. Då raderas dom aldrig...
Arsozath sa:Ok here we GOOO!::
JAG HATAR ATT BESIKTA BILEN! Har haft samma fel på den fem år i rad. En jävla givare på kamaxeln som förmodligen är trasig eller så är den så jävla dum att den falskalarmar på en massa skit, men eftersom det inte går att kvittera larm och släcka larmkoder så får man den där jäkla raden på besiktningsprotokollet. Däremot verkar det vara helt random hur snubbarna som besiktar resonerar. Första året sa de att den MÅSTE åtgärdas till nästa år. Andra året sa dom bara att datorn hade en felkod. Tredje året SKET dom i det och nu måste den åtgärdas igen. Notera att jag är så UPPRÖRD att jag glömt bort ett år... Nu idag, så sa de återigen att den behöver åtgärdas. NEJ sa jag, jag vägrar. Och så frågade jag varför? Deras svar var något om ettor och tvåor och KRYSS. Vadå kryss. Och så var det tydligen mitt fel också.
Och så krånglade handbromsen, som vanligt :(
Vad fan menar dom med KRYSS?
åberg sa:Byt givaren. Eller radera den.
Arsozath sa:åberg sa:Byt givaren. Eller radera den.
Kamaxelgivare... Jag tror jag ska radera den istället. Bilen är från 2003, orkar inte med ingrepp i motorn. Känns onödigt...
DeLiQ sa:Arsozath sa:åberg sa:Byt givaren. Eller radera den.
Kamaxelgivare... Jag tror jag ska radera den istället. Bilen är från 2003, orkar inte med ingrepp i motorn. Känns onödigt...
På vissa bilar sitter kamaxelgivaren i fördelarhuset. Sådant kan hittas begagnat på bildelsbasen.se för en spottstyver om du råkar ha rätt modell. Det behöver alltså inte vara motordemontering som gäller.
Nu blev jag kränkt!Spacekitty sa:
Jeppe_E sa:Nu blev jag kränkt!Spacekitty sa:
staine sa:Vet inte vilken tråd den här ska vara i men i alla fall, ni som kör lvg på bonnvischan, se UPP, ibland!
http://www.eveningnews24.co.uk/news/cyclist_died_after_failing_to_spot_parked_tractor_1_4415875
kay sa:
Knäppte på trean direkt och såg nån söt tjej få körkort. Kul för henne. Grattis. Ingen pr0n. :(me.I.am sa:Äntligen, Cirkus Magaluf på 3an, tror ni det blir lika bra som Paradise Hotel?
Kikon sa:Knäppte på trean direkt och såg nån söt tjej få körkort. Kul för henne. Grattis. Ingen pr0n. :(me.I.am sa:Äntligen, Cirkus Magaluf på 3an, tror ni det blir lika bra som Paradise Hotel?
Ullared på femman istället. Där är det riktiga dårar och muppar. Inte så mycket fejk.
Lugnt. Ullared är ändå bättre.me.I.am sa:Kikon sa:Knäppte på trean direkt och såg nån söt tjej få körkort. Kul för henne. Grattis. Ingen pr0n. :(me.I.am sa:Äntligen, Cirkus Magaluf på 3an, tror ni det blir lika bra som Paradise Hotel?
Ullared på femman istället. Där är det riktiga dårar och muppar. Inte så mycket fejk.
Lessen att jag gjorde en Mellofrans där, det är ett kommande program.
Kikon sa:Lugnt. Ullared är ändå bättre.me.I.am sa:Kikon sa:Knäppte på trean direkt och såg nån söt tjej få körkort. Kul för henne. Grattis. Ingen pr0n. :(me.I.am sa:Äntligen, Cirkus Magaluf på 3an, tror ni det blir lika bra som Paradise Hotel?
Lessen att jag gjorde en Mellofrans där, det är ett kommande program.
Men vad är "att göra en Mellofrans"? Kul uttryck. :)