Radera tråd

Radera tråd
Idag har jag reklamerat mitt nästan-alldeles-nya-batteri till min Di2 racer. Jag har helt enkelt raderat strömmen på något konstigt vis. Jävulusiskt störigt att det skulle hända nu, innan påskhelgen. HELVETE! Tur att man har n+1.

Radera tråd
Japp, allt är solklart...
image.jpeg

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Jimel sa:
Nja, visar lite mycket panna tycker jag men det kanske växer bort

Men halllååå. Mycket panna=stort pannben=grym cyklist. Du liksom ba dah!

Ja asså, pannbenet kan ju vara både brett och tunt samtidigt. Eller? har aldrig rikitigt sett någon utförlig beskrivning av hur stort pannben ser ut. Man brukar ju visserligen prata om tjockt pannben. Kanske skulle starta en tråd "Visa ditt tjocka pannben" för att reda ut ämnet lite ytterligare.

Radera tråd
Va, ska tråden raderas!?!? Får det gå till så? Jag har ju grillat njurtapp ikväll, gjort bea och klyftpotatis ikväll ju! Samt sätt damhantag på min cykel.

Radera tråd
Men hur jävla svårt ska det vara att radera. Min Garmin lyckades minsann radera 75km genom att helt enkelt stänga av sig. Jag som hade satt 29 KOM....

Så, där har vi det! Stäng av Happy så löser det problematiken.

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Men hur jävla svårt ska det vara att radera. Min Garmin lyckades minsann radera 75km genom att helt enkelt stänga av sig. Jag som hade satt 29 KOM....

Så, där har vi det! Stäng av Happy så löser det problematiken.

MEN VA FAN! Nu jinxade du min runda :( Var iväg och lämnade ett paket. Parkerade cykeln, pausade turen och gick in. När jag kom ut hade gpsjäveln stängt av sig, och vägrade starta. Väntade och väntade. Sen stängde jag av den, tog jättelänge, satte på den igen. Efter ett bra jäkla tag hoppade den igång, men då var turen jag pausat BORTA, fullständigt raderad. Nu vet jag inte längre hur jag kom dit. Ända plåstret på såren är 2 KOM på vägen hem :) :) :) :) (höll på att kräkas upp påskmaten efter första)

Radera tråd
Radera tråd
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
åberg sa:
Arsozath sa:
Försökte pinga tråden men fick inget svar, så den är nog raderad redan.

Synd.

Å andra sidan är det bara att bumpa om du vill att den ska komma tillbaka.

Ah!

Och så tycker jag vi tackar Bengt för dom fina orden (ordet).

För övrigt har jag en rikigt SKITVECKA och allt är sommartidens fel. Så tyck synd om mig.

Jag är ledig hela veckan så har gott om tid att känna medlidande! Hur vet man btw redan på Onsdagen att det är en skitvecka? Hinner ju vända till det bättre tänker jag?

Tillbaka
Topp