Radera tråd

Radera tråd
Jag cyklade i måndags, igår botaniserade jag bland erbjudandena på klubbkvällen på Cykelhuset i Upplands Väsby, idag internetcyklar jag och imorgon bär det ut i skogen igen och på lördag blir det två timmar Spinn of Hope och på måndag skogen och...

Och jävlar var skönt Troy Lee A1 sitter på skallen. Som att stoppa skallen i en skål med gröt.

Radera tråd
GoranS sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Det är krögarnas fel...

Jag köpte mej en ny hjälm igår.

Det är ingens fel?

Jag cyklade igår.

Jag internetcyklade igår, det var ungefär vad benen orkade med.

Frågan är om internetcyklande är en större eller mindre samhällsfara än vanligt cyklande.

Kände mig inte farlig för samhället igår. Inte när jag cyklade.

Radera tråd
PKJoacim sa:
Jag cyklade i måndags, igår botaniserade jag bland erbjudandena på klubbkvällen på Cykelhuset i Upplands Väsby, idag internetcyklar jag och imorgon bär det ut i skogen igen och på lördag blir det två timmar Spinn of Hope och på måndag skogen och...

Och jävlar var skönt Troy Lee A1 sitter på skallen. Som att stoppa skallen i en skål med gröt.

Vad blev det för färg? Har tittat på den, men har aldrig testat någon, men intressant att höra att den sitter bra (på dig iaf).

Radera tråd
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Det är krögarnas fel...

Det är ingens fel?

Jag cyklade igår.

Frågan är om internetcyklande är en större eller mindre samhällsfara än vanligt cyklande.

Jo, det har Uppsaladoktorn bestämt, att det är en samhällsfara att cykla. Du skrämde säkert livet av pensionärer, handikappade och barn.

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Det är krögarnas fel...

Det är ingens fel?

Jag cyklade igår.

Jo, det har Uppsaladoktorn bestämt, att det är en samhällsfara att cykla. Du skrämde säkert livet av pensionärer, handikappade och barn.

Möjligen ett vildsvin blev lite rädd för mig, men annars så är södertörn svårt folktom på natten. Gav mig ut 21.20.....

Radera tråd
Vissa trådar får visst "special treatment"

Bilagor

• _20160330_123327.JPG
    _20160330_123327.JPG
    19.2 KB · Besök: 19
Radera tråd
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:

Vad blev det för färg? Har tittat på den, men har aldrig testat någon, men intressant att höra att den sitter bra (på dig iaf).

Turbo orange. Har aldrig provat en cykelhjälm som känts skön på huvet tidigare, bara mellan "olika grader av obekväm" och "en smula irriterande men det glömmer man när man börjar cykla". Ska bli spännande att känna hur varm den är när man börjar få upp tempen i kroppen. Den ser inte så välventilerad ut.

Radera tråd
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
åberg sa:
Arsozath sa:
Försökte pinga tråden men fick inget svar, så den är nog raderad redan.

Synd.

Å andra sidan är det bara att bumpa om du vill att den ska komma tillbaka.

Ah!

Och så tycker jag vi tackar Bengt för dom fina orden (ordet).

För övrigt har jag en rikigt SKITVECKA och allt är sommartidens fel. Så tyck synd om mig.

Jag är ledig hela veckan så har gott om tid att känna medlidande! Hur vet man btw redan på Onsdagen att det är en skitvecka? Hinner ju vända till det bättre tänker jag?

Ryggskott. Kan inte cykla, bara gå :( Det räcker. Och då har jag ändå inte nämnt det andra +ANNAT.

Radera tråd
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
åberg sa:
Arsozath sa:
Försökte pinga tråden men fick inget svar, så den är nog raderad redan.

Synd.

Å andra sidan är det bara att bumpa om du vill att den ska komma tillbaka.

Ah!

Och så tycker jag vi tackar Bengt för dom fina orden (ordet).

För övrigt har jag en rikigt SKITVECKA och allt är sommartidens fel. Så tyck synd om mig.

Jag är ledig hela veckan så har gott om tid att känna medlidande! Hur vet man btw redan på Onsdagen att det är en skitvecka? Hinner ju vända till det bättre tänker jag?

Ryggskott. Kan inte cykla, bara gå :( Det räcker. Och då har jag ändå inte nämnt det andra +ANNAT.

Aj tusan. Inte kunna cykla är missär på riktigt. Beklagar sorgen - konstaterade att det är nästan tre år sedan jag hade en vecka där jag inte cyklade.... Det är skit faktist om man inte kan/får cykla.

Radera tråd
Asså ett litet ljus gick just upp för mig. Det var en annan tråd som var markerad för radering, men tydligen skedde en omröstning och tråden räddades från sitt dystra öde. Förutom det faktum att forumet inte har någon omröstningsfunktion (den funktionen kanske raderades efter en omröstning?) så kanske vi ska ha en omröstning om huruvida denna tråden ska få finnas kvar också?

Radera tråd
Crossmax sa:
Asså ett litet ljus gick just upp för mig. Det var en annan tråd som var markerad för radering, men tydligen skedde en omröstning och tråden räddades från sitt dystra öde. Förutom det faktum att forumet inte har någon omröstningsfunktion (den funktionen kanske raderades efter en omröstning?) så kanske vi ska ha en omröstning om huruvida denna tråden ska få finnas kvar också?

Ja just det! Låt oss tända ett ljus, kroka arm och tillsammans hand i hand sjunga We shall overcome så att trådraderarna får sig en tankeställare!

Radera tråd
GoranS sa:
Jag tror att moderator har tappat kontrollen på alla trådar och inte hittar id:et till denna ...

Detta är kanske en stelth tråd? Bara nåbar i mörkret med en lök insmord med blod från en nyoffrad get? Det skulle ju förklara saken och även sätta en foliehatt på alla som gjort inlägg i denna dark web tråd från den onda sidan.

Radera tråd
De kanske tror att det är en quick-guide till hur man raderar trådar, och det vet de ju redan, så de bemödar sig inte med att läsa tråden. Det står ju faktiskt "radera tråd" och inte "RADERA DENNA TRÅDEN DÅ FÖR I HELVETE" (eller motsvarande).

Radera tråd
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Jag tror att moderator har tappat kontrollen på alla trådar och inte hittar id:et till denna ...

Detta är kanske en stelth tråd? Bara nåbar i mörkret med en lök insmord med blod från en nyoffrad get? Det skulle ju förklara saken och även sätta en foliehatt på alla som gjort inlägg i denna dark web tråd från den onda sidan.

Hmm, det räcker alltså att det är en lök som är insmord? Jag börjar faktiskt tycka att det är lite kladdigt att smörja in sig själv varje gång jag ska hitta den här tråden.

Radera tråd
fhloston sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:

Hmm, det räcker alltså att det är en lök som är insmord? Jag börjar faktiskt tycka att det är lite kladdigt att smörja in sig själv varje gång jag ska hitta den här tråden.

Är du en hen som har lökar så blir det kroppsegna lökar. Vi som inte har kroppsegna kan ta någon random lök ur kylen. En silverlök om man är lite finare, en rödlök om man är het och en vitlök om man kommer från ett av greklands grannländer.

Typ så.

Radera tråd
Såg på sista perioden Leksand - Modo. 8 minuter kvar, 4-4, Leksand gör 5-4, bisittaren säger "Men Modo har inte gett upp, dom kommer att ge allt sista 8". No shit Sherlock!

Radera tråd
Bengt-re sa:
GoranS sa:

Jag börjar få slut på getter att offra. Om inte tråden raderas så måste jag köpa nya.

Radera tråd
PKJoacim sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:

Jag börjar få slut på getter att offra. Om inte tråden raderas så måste jag köpa nya.

Testa med några setter istället!

Radera tråd
GoranS sa:
PKJoacim sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:

Testa med några setter istället!
Har inga. Kan det funka med galetter? Eller råbiffförrätter?

Radera tråd
geologen sa:
ratatosk sa:
Mina inneboende på balkongen är tillbaka. Arten är ringduva. På min förra balkong huserade klippduva. Nu våras det:)

Bara det inte är turkduvor. Fy fan vad jag hatar deras eviga "ho-HO-ho-hoo".

Det är ju ganska lätt för dig att fortsätta att undvika min balkong om du är rädd att ditt förstånd ska raderas av lite ho-HO-ho-ho-ho. Är osäker på vad en turkduva är, men de här har ett femstavigt läte o är ringduvor enligt mitt googlande. Roliga att studera. Först var de två som byggde, men en försvann. Den andra byggde då vidare utan stopp, tills den inte själv fick plats. Jag lyfte ner boet till hyllan under. Hen hittade inte hem. I 3 dygn satt en sorgsen duva o skrek efter sitt bo, 30 cm ovanför detsamma. Jag plockade bort lite o ställde upp det, var i köket när jag hörde glädjetjutet. Både sorg o glädje var femstavigt, men i dur o moll.
Sen hittade hen en ny, producerade 3 kullar, o raderade sig för säsongen.

Detta är inte Ot, de har ju faktiskt byggt sitt bo i en cykel.

Radera tråd
ratatosk sa:
geologen sa:
ratatosk sa:
Mina inneboende på balkongen är tillbaka. Arten är ringduva. På min förra balkong huserade klippduva. Nu våras det:)

Det är ju ganska lätt för dig att fortsätta att undvika min balkong om du är rädd att ditt förstånd ska raderas av lite ho-HO-ho-ho-ho. Är osäker på vad en turkduva är, men de här har ett femstavigt läte o är ringduvor enligt mitt googlande. Roliga att studera. Först var de två som byggde, men en försvann. Den andra byggde då vidare utan stopp, tills den inte själv fick plats. Jag lyfte ner boet till hyllan under. Hen hittade inte hem. I 3 dygn satt en sorgsen duva o skrek efter sitt bo, 30 cm ovanför detsamma. Jag plockade bort lite o ställde upp det, var i köket när jag hörde glädjetjutet. Både sorg o glädje var femstavigt, men i dur o moll.

Tack för att du delar med dig av denna fantastiska histora. Djur är så öppnad med hur dom känner. Finns nog inget djur som inte är intressant att studera.

Radera tråd
Arsozath sa:
ratatosk sa:
geologen sa:
ratatosk sa:

Tack för att du delar med dig av denna fantastiska histora. Djur är så öppnad med hur dom känner. Finns nog inget djur som inte är intressant att studera.

:) Eller hur?
Även homo sapiens är roliga att studera.

Tillbaka
Topp