Radera tråd
Bengt-re sa:?
Tråden raderades inte på ett årsdagen. Jag är besviken.
Kränkt, menar du väl...Eller är det något annat som gäller för 2017?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:?
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:?
Arsozath sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:?
2017, besvikelsernas år...
Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Crossmax sa:Jag gick in i väggen.GoranS sa:Crossmax sa:Yes, det ordnar vi!
Du får jobba på lite. Tråden är fortfarande kvar.
Bara att käka mandelmassa och komma igen!
Funkar mandelmassa även för promenader?!
Nä. Bara när man kört slut på kollisar. Träligt, men sant.
GoranS sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Crossmax sa:Jag gick in i väggen.GoranS sa:Crossmax sa:Yes, det ordnar vi!
Kollis?
GoranS sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Crossmax sa:Jag gick in i väggen.GoranS sa:Crossmax sa:Yes, det ordnar vi!
Kollis?
Jeppe_E sa:GoranS sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Crossmax sa:Jag gick in i väggen.GoranS sa:Crossmax sa:Yes, det ordnar vi!
Kollis?
Nej, det där är en pjodd. Till skillnad från ånka och hafsörn. Det är nämligen de tre som finns.
Jeppe_E sa:GoranS sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Crossmax sa:Jag gick in i väggen.GoranS sa:Crossmax sa:Yes, det ordnar vi!
Kollis?
Nej, det där är en pjodd. Till skillnad från ånka och hafsörn. Det är nämligen de tre som finns.
geologen sa:Jeppe_E sa:GoranS sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Crossmax sa:Jag gick in i väggen.GoranS sa:Crossmax sa:Yes, det ordnar vi!
Kollis?
Lite som i Bohuslän där vi har makrill, sill och fisk. :)
Jeppe_E sa:Nej, det där är en pjodd. Till skillnad från ånka och hafsörn. Det är nämligen de tre som finns.
Bengt-re sa:Arsozath sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:?
Ja. Det känns lite fräshare. Kränkt var såååå 2016.
Peth sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:?
Ja. Det känns lite fräshare. Kränkt var såååå 2016.
Tror att 2017 är de negativa spiralernas år!
Henrik_E sa:Är väl mindre än en vecka kvar till Global Thermonuclear War.
Bengt-re sa:Henrik_E sa:Är väl mindre än en vecka kvar till Global Thermonuclear War.
Ja och i mars 2017 skulle jorden visst gå under. Håhåjaja....
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Henrik_E sa:Är väl mindre än en vecka kvar till Global Thermonuclear War.
igen?
Kan man liksom inte döda alla dessa domedagsprofeter en gång för alla genom att säga; - Ja, ni hade rätt. Jorden har gått under, vi vet bara inte om det än.
Peth sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Henrik_E sa:Är väl mindre än en vecka kvar till Global Thermonuclear War.
igen?
Kan man liksom inte döda alla dessa domedagsprofeter en gång för alla genom att säga; - Ja, ni hade rätt. Jorden har gått under, vi vet bara inte om det än.
Döda låter så otrevligt och våldsamt. Man kanske skulle kunna använda ett annat ord i stället. Visst låter radera bättre?
Peth sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Henrik_E sa:Är väl mindre än en vecka kvar till Global Thermonuclear War.
igen?
Döda låter så otrevligt och våldsamt. Man kanske skulle kunna använda ett annat ord i stället. Visst låter radera bättre?
Jeppe_E sa:Kvällens trainerpass på 110 minuter lyckades radera sig själv när jag sparade det eftersom programmet bestämde sig för att krasha. Tydligen så cyklade jag inte då nä.
fhloston sa:Jeppe_E sa:Kvällens trainerpass på 110 minuter lyckades radera sig själv när jag sparade det eftersom programmet bestämde sig för att krasha. Tydligen så cyklade jag inte då nä.
Ja, finns det inte digitalt, så finns det inte.
Jag blir nog dock tvungen att radera kvällens cykelpendling. Det verkar som att min Garmin har hängt sig.
Attans på ett sånt fint cyklingspass. 42949km på under en timme snyter man inte ur sig hur som helst. Och jo detta är vad GPSen registrerade på cykeln på väg hem. Verkar dock som att den inte mår så bra.
Bengt-re sa:fhloston sa:Jeppe_E sa:Kvällens trainerpass på 110 minuter lyckades radera sig själv när jag sparade det eftersom programmet bestämde sig för att krasha. Tydligen så cyklade jag inte då nä.
Jag blir nog dock tvungen att radera kvällens cykelpendling. Det verkar som att min Garmin har hängt sig.
Attans på ett sånt fint cyklingspass. 42949km på under en timme snyter man inte ur sig hur som helst. Och jo detta är vad GPSen registrerade på cykeln på väg hem. Verkar dock som att den inte mår så bra.
Fan också när du äntligen satte one hour record! Nedrans!
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:fhloston sa:Jeppe_E sa:Kvällens trainerpass på 110 minuter lyckades radera sig själv när jag sparade det eftersom programmet bestämde sig för att krasha. Tydligen så cyklade jag inte då nä.
Nänänänä.. Det där gills inte. Han har ju bara cyklat i 57 minuter, 52 sekunder och 96 hundradelar. Nån sorts ordning får det väl ändå vara här på Happy????
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:fhloston sa:Jeppe_E sa:Kvällens trainerpass på 110 minuter lyckades radera sig själv när jag sparade det eftersom programmet bestämde sig för att krasha. Tydligen så cyklade jag inte då nä.
Nänänänä.. Det där gills inte. Han har ju bara cyklat i 57 minuter, 52 sekunder och 96 hundradelar. Nån sorts ordning får det väl ändå vara här på Happy????
Ja. Jag hade lite otur när jag tänkte där!
Jeppe_E sa:Kung_Gustaf skrev:
-------------------------------------------------------
> -22° i Falun
-16° i Ängelholm
Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:Kung_Gustaf skrev:
> -22° i Falun
-16° i Ängelholm
Hmm... 17 januari 2016 var det tydligen -16 i Ängelholm.
Idag:
Måste vara den globala uppvärmningen.....Finns ingen annan förklaring. I den här takten kommer det ju att vara 61 grader varmt den 17 januari 2027. Fast den stora egentliga frågan är: Kommer tråden att vara raderad då?
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:Kung_Gustaf skrev:
> -22° i Falun
-16° i Ängelholm
Hmm... 17 januari 2016 var det tydligen -16 i Ängelholm.
Idag:
Måste vara den globala uppvärmningen.....Finns ingen annan förklaring. I den här takten kommer det ju att vara 61 grader varmt den 17 januari 2027. Fast den stora egentliga frågan är: Kommer tråden att vara raderad då?
Troligen inte. Jag råkade radera min nya bakskärm idag så blev sur och satte på sommardäcksutrustade hjul och cyklade en runda för att radera mitt minne av min klantighet. Gick sådär, men kul att slippa dubbrazzel ! Finns fortfarande isfläckar så inte helt klyftigt kanske med släta däck 27/1 även om det gick bra idag.
Arsozath sa:Min nya egolapp blev raderad idag :( Tåövelappet dödade den. Jag som trodde att jag hittat det bästa material som går att få tag på. Men icke, ty tårna är av för lång kaliber. Får bli att radera dom tror jag. Eller radera cykeln och skaffa en med längre hjulbas :( Fast ny cykel är ju :)
Arsozath sa:Min nya egolapp blev raderad idag :( Tåövelappet dödade den. Jag som trodde att jag hittat det bästa material som går att få tag på. Men icke, ty tårna är av för lång kaliber. Får bli att radera dom tror jag. Eller radera cykeln och skaffa en med längre hjulbas :( Fast ny cykel är ju :)
Arsozath sa:Ja jag vet, men jag kan inte låta bli att göra track-stand vid alla korsningar där jag behöver vänta. Vill liksom radera alla fotnedsättningar. :(
Sen är det en cx egentligen, och jag behöver en gravel. Det förstår ju ALLA!
Jeppe_E sa:Arsozath sa:Ja jag vet, men jag kan inte låta bli att göra track-stand vid alla korsningar där jag behöver vänta. Vill liksom radera alla fotnedsättningar. :(
Sen är det en cx egentligen, och jag behöver en gravel. Det förstår ju ALLA!
alla utom du???
SvenC sa:Druckit för mycket i kväll. Kan vi inte radera morgondagen redan nu?
GoranS sa:SvenC sa:Druckit för mycket i kväll. Kan vi inte radera morgondagen redan nu?
Dricker du tillräckligt mycket finns det en risk att morgondagen blir totalt raderad.
Bengt-re sa:Arsozath sa:Min nya egolapp blev raderad idag :( Tåövelappet dödade den. Jag som trodde att jag hittat det bästa material som går att få tag på. Men icke, ty tårna är av för lång kaliber. Får bli att radera dom tror jag. Eller radera cykeln och skaffa en med längre hjulbas :( Fast ny cykel är ju :)
Du svänger för mycket!
Arsozath sa:lunningsbåge
Henrik_E sa:En tråd har raderats. Dock inte denna.