Radera tråd

Radera tråd
Jag skulle vilja radera de två senaste veckorna. Först hemma och förkyld, sen jobba, men inte cykla på grund av allmän klenhet.

Så här illa ser cyklingsresultatet ut då, gånger två alltså. Noll, noll och noll.

Bilagor

• Screenshot_20170219-154537.png
    Screenshot_20170219-154537.png
    128.1 KB · Besök: 153
Radera tråd
Jenny W sa:
Bengt-re sa:
Jenny W sa:
Jag vill radera min influensa. Känns jobbigt om man måste göra det med bensin, dock. Finns det inget bättre sätt?

Ingefära, citron och god sömn så blir man frisk på 7 dager.

Pizza och netflix så tar det en vecka...

Då bör jag vara frisk imorn alltså? Inte troligt.

Första dagen med feber förra söndagen. Hemma från jobbet från onsdag. Trodde nog att jag skulle vara kry vid det här laget. Bitter sjunker jag längre ner i soffan och bygger berg av snorpapper. All form som jag med möda byggt upp under vintern är iaf raderad. Alltid nått.

Jag tror att du bara behöver skärpa dig.

Radera tråd
Jenny W sa:
@Arsozath: Grymma bilder. Att arbeta med hästar ger ett visst lugn i kroppen.

Tack. Idag fortsatte raderandet av vindfällor, från ett blötområde där tjälen hunnit släppa. Fick skarva på tre spännband på en släpsax för att få ut skiten till ett område som gick att gå på utan att han sjönk ner till knäna. 4h höll vi på, kom hem när det var mörkt. Förmiddagen gick åt till att såga upp träden också, eller ner kanske jag ska säga. Fick slita rejält med att få ner några av vindfällorna. Rätt mör nu, så jag fick radera dagens planerade trainerpass. Nu ska jag radera lite trötthet.
Lycka till med raderandet av flunsan!

Radera tråd
Peth sa:
Jenny W sa:
Bengt-re sa:
Jenny W sa:
Jag vill radera min influensa. Känns jobbigt om man måste göra det med bensin, dock. Finns det inget bättre sätt?

Ingefära, citron och god sömn så blir man frisk på 7 dager.

Pizza och netflix så tar det en vecka...

Då bör jag vara frisk imorn alltså? Inte troligt.

Första dagen med feber förra söndagen. Hemma från jobbet från onsdag. Trodde nog att jag skulle vara kry vid det här laget. Bitter sjunker jag längre ner i soffan och bygger berg av snorpapper. All form som jag med möda byggt upp under vintern är iaf raderad. Alltid nått.

Jag tror att du bara behöver skärpa dig.

:D FTFU alltså?

Radera tråd
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Jimel sa:
Inte med liten marginal han tog den heller ?

Nja, fast segmentet är tydligen 23,5 km långt, så det ska nog gå att justera den där listan något :)

Inget att skämmas över. Det där är ju en kille som kan cykla.

Nejdå, jag skäms inte :) Visste inte ens om att jag hade något KOM där, för segmentet fanns inte då när jag cyklade där. Kommer ihåg cykelturen faktiskt. Bonkade riktigt hårt på vägen hem. Sådär ni vet så man kommer hem och inte kan föra ett normal samtal, för allt som går in genom öronen raderas direkt.

Radera tråd
Antingen har du haft extraordinära utgifter, har ett extremt ojämnt utflöde av pengar under månaden eller så har du potential för medverkan i lyxfällan om du på en tredjedel av månaden bränt i stort sett hela lönen!

Radera tråd
GoranS sa:
Antingen har du haft extraordinära utgifter, har ett extremt ojämnt utflöde av pengar under månaden eller så har du potential för medverkan i lyxfällan om du på en tredjedel av månaden bränt i stort sett hela lönen!

Mja, fast så har väl gemene man det? Alltså att det ligger en bunke räkningar med förfallodatum den siste i varje månad, som effektivt raderar en större del av den disponibla inkomsten?

Dessutom dimper ju alla "Köp-julklapp-nu-betala-senare-med-klarna" fakturorna ner nu :p (Nej, jag är inget stort fan av detta beteende)

Radera tråd
Jeppe_E sa:
GoranS sa:

Mja, fast så har väl gemene man det? Alltså att det ligger en bunke räkningar med förfallodatum den siste i varje månad, som effektivt raderar en större del av den disponibla inkomsten?

Dessutom dimper ju alla "Köp-julklapp-nu-betala-senare-med-klarna" fakturorna ner nu :p (Nej, jag är inget stort fan av detta beteende)

Inga köp nu betala sen så klarar mig nog från lyxfällan ;) Däremot endel andra relativt stora utgifter som råkade sammanfalla...

Radera tråd
Då jag personligen skulle ha noll intresse av att titta på ett sådant program och hoppas att ett eventuellt realiserande av idén skulle leda till deltagande i lyx(bolags)fällan för produktionsbolaget så är det förmodligen en briljant tanke att producera ett dylikt program.

Radera tråd
Tycker denna tråden funka så där...
Förkylningen bara delvis raderad. Därjämte watten som oxå delvis blivit raderade. Det minns jag inte att jag bad om. #Kämpa.

F.ö. gillar jag programidén med kränkta pendelcyklisten. Kan bli en hit (sas) ;)

Radera tråd
Med tanke på hur populära matlagningsprogram och sport är borde väl ett program som handlar om att baka sina egna energikakor vara en gjuten hit!? Som programledare kan de väl ha Gunde och Gordon.

Radera tråd
Jenny W sa:
Förkylningen bara delvis raderad. Därjämte watten som oxå delvis blivit raderade. Det minns jag inte att jag bad om. #Kämpa.

F.ö. gillar jag programidén med kränkta pendelcyklisten. Kan bli en hit (sas) ;)

Precis så det funkar serru, man önskar radera något, men så kommer tråden och biter en i röven och raderar nåt man vill ha kvar i stället.

Radera tråd
Peth sa:
Jenny W sa:

Precis så det funkar serru, man önskar radera något, men så kommer tråden och biter en i röven och raderar nåt man vill ha kvar i stället.

Attans. Aldrig får mam vara riktigt gla

Radera tråd
Jenny W sa:
Peth sa:
Jenny W sa:

Attans. Aldrig får mam vara riktigt gla

Och där raderade tråden ett d också!

Radera tråd
Du får helt enkelt ta och radera lite pengar från kontot och skaffa lite redundans i systemet (d.v.s. köpa en eller flera ytterligare manicker som registrerar passet och ha dessa som backup).

Radera tråd
Igår så raderade jag en halv pizza till lunch och därför fick jag på kvällen köra lite, så att kaloritillskottet från pizzan också raderades

Men det var en jäkla tur att jag loggade med min Garmin också, för precis när jag skulle spara passet, så lyckades trainermjukvaran att krasha och raderade därmed träningspasset.

Så, mycket raderande i går ser jag.. men tråden finns kvar... märkligt att vissa saker är väldigt enkla att radera, medan andra verkar hur svåra som helst.

Senast ändrad:
Radera tråd
Den här tråden (på denna sida) ska man inte kliva in i när man äter god mat samtidigt märkte jag nu. Matlusten raderades nästan pang på direkten! :-O

Senast ändrad:
Radera tråd
1890... 1890 var det folkräkning i Sverige.
4 784 981 personer. Samtliga är idag raderade. Men hallå! Nästan 5 miljoner människor raderade, men denna tråden.. nä just det.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp