Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
h.g.j sa:Har inte ni hittat fel tråd? Visst fanns det väl ett par officiella gnälltrådar också?
Jag vill skulle vilja radera allt gnäll om gnällande på pollen från internet i år. Ni som gnäller har gnällt över detta i-landsproblem tillräckligt nu.Henrik_E sa:Jag vill radera allt gnäll om pollen från internet i år. Ni som lider av det har ömkat tillräckligt nu.
Spacekitty sa:Morgoncyklingen raderades pga jag satte på byxorna utåin ? Sen blev jag trött och gjorde annat.
åberg sa:Spacekitty sa:Morgoncyklingen raderades pga jag satte på byxorna utåin ? Sen blev jag trött och gjorde annat.
Fin matta, var kommer den från?
fhloston sa:Om det finns virus på internet så måste det väl kunna finnas pollen på internet?
Och förresten, hur skulle internet kunna sprida sig om det inte skedde genom pollen? Som om det fanns sex på internet?
åberg sa:Spacekitty sa:Morgoncyklingen raderades pga jag satte på byxorna utåin ? Sen blev jag trött och gjorde annat.
Fin matta, var kommer den från?
GoranS sa:fhloston sa:Om det finns virus på internet så måste det väl kunna finnas pollen på internet?
Och förresten, hur skulle internet kunna sprida sig om det inte skedde genom pollen? Som om det fanns sex på internet?
Men när pollen sprids så växer det ju upp nya träd/växter. Då det mig veterligen bara finns ett internet (har i alla fall aldrig hört någon pluralform på internet) så talar det för att det inte sprids via pollen. Vad det handlar om i internets fall är vanlig hederlig tillväxt och till det krävs inga pollen.
Det är väl inte så många % cyklister som har vattenskalle..Henrik_E sa:Någon har raderat alla normalstora kepsar. Hur ska man få till luft med dessa miniatyrhuvudbonader? Kan det vara så att cyklister i gemen är lite dumma?
Henrik_E sa:Någon har raderat alla normalstora kepsar. Hur ska man få till luft med dessa miniatyrhuvudbonader? Kan det vara så att cyklister i gemen är lite dumma?
json88 sa:Det är väl inte så många % cyklister som har vattenskalle..Henrik_E sa:Någon har raderat alla normalstora kepsar. Hur ska man få till luft med dessa miniatyrhuvudbonader? Kan det vara så att cyklister i gemen är lite dumma?
GoranS sa:fhloston sa:Om det finns virus på internet så måste det väl kunna finnas pollen på internet?
Men när pollen sprids så växer det ju upp nya träd/växter. Då det mig veterligen bara finns ett internet (har i alla fall aldrig hört någon pluralform på internet) så talar det för att det inte sprids via pollen. Vad det handlar om i internets fall är vanlig hederlig tillväxt och till det krävs inga pollen.
Pugilism sa:Alltså, det är inte pollen jag vill radera, det är mitt imumförsvars onödvändiga reaktion på det. Jag är för pollen.
Funderar på hur man böjer det.
Ett pollen
Flera pollen
Är det nån som har koll på ordet pollens etymologi?
Pugilism sa:Försökte radera dålig fart på cykeln medelst en liten runda på morgonen. Tror inte att jag lyckades för det fanns mycket låg fart kvar.
ceel sa:Min arbetsdag imorgon har blivit raderad.
Nu tvingas jag välja vilken cykel jag ska ut och vädra istället. #hårtliv
Jeppe_E sa:Skönt att höra att knölen blivit raderad. Vi behöver ju någon som drar längst fram i motvinden ner till Jönköping ;)
me.I.am sa:Fick ett mail från IKEA om att om man deltar i en marknadsundersökning så deltar man i en utlottning av 1 000 presentkort på 2 000 kr vardera.
Har ju varit en del såna här lurendrejerier men avsändaren "raffdrabble7259621<at>aol.com" känns seriös så jag klickar nog på länken. Eller ska jag radera?
fhloston sa:me.I.am sa:Fick ett mail från IKEA om att om man deltar i en marknadsundersökning så deltar man i en utlottning av 1 000 presentkort på 2 000 kr vardera.
Har ju varit en del såna här lurendrejerier men avsändaren "raffdrabble7259621<at>aol.com" känns seriös så jag klickar nog på länken. Eller ska jag radera?
Klicka! raffdrabble7259621 är en känd ikea-medarbetare.
Perfekt. Tusen presentkort på två loppor rakt in på semesterkontot. Det blir ju två mille att bränna på semesteraktiviteter som kebabrullar och ölnätter på stan...me.I.am sa:Tack för rådet! Det visade sig vara ännu bättre än jag trodde. Istället för jobbigt presentkort så var det bara att uppge kontonummer så sätter dom in pengarna direkt på kontot!fhloston sa:Klicka! raffdrabble7259621 är en känd ikea-medarbetare.me.I.am sa:Fick ett mail från IKEA om att om man deltar i en marknadsundersökning så deltar man i en utlottning av 1 000 presentkort på 2 000 kr vardera.
Crossmax sa:Den här tråden är bara fyra sidor kortare än Ö-vik-tråden. Vad händer när denna går om? Raderas Ö-vik då?
Det var faktiskt jag. Men mitt resultat har blivit raderat :(Kimpa951 sa:Vem vann Vätternrundan?
Crossmax sa:Det var faktiskt jag. Men mitt resultat har blivit raderat :(Kimpa951 sa:Vem vann Vätternrundan?