Radera tråd
LappenKimpa951 sa:Vem vann Vätternrundan?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
LappenKimpa951 sa:Vem vann Vätternrundan?
Kimpa951 sa:Crossmax sa:Det var faktiskt jag. Men mitt resultat har blivit raderat :(Kimpa951 sa:Vem vann Vätternrundan?
Jag hade samma problem 2013 el. 2014... första vann jag, sen drog dom tillbaka resultaten..
Rörde det sig inte mest om något tramslopp i Frankrike som bara hade runt 200 startande. Att VR är mkt mer prestigefull inser man ju direkt av att det är nästan 100 gånger så många som kör den.Paco sa:Kimpa951 sa:Crossmax sa:Det var faktiskt jag. Men mitt resultat har blivit raderat :(Kimpa951 sa:Vem vann Vätternrundan?
Jag hade samma problem 2013 el. 2014... första vann jag, sen drog dom tillbaka resultaten..
Tror Lance råkade ut för samma fenomen på några tävlingar.
GoranS sa:Rörde det sig inte mest om något tramslopp i Frankrike som bara hade runt 200 startande. Att VR är mkt mer prestigefull inser man ju direkt av att det är nästan 100 gånger så många som kör den.Paco sa:Kimpa951 sa:Crossmax sa:Det var faktiskt jag. Men mitt resultat har blivit raderat :(Kimpa951 sa:Vem vann Vätternrundan?
Tror Lance råkade ut för samma fenomen på några tävlingar.
Jeppe_E sa:Jag raderade lite gräspollen igår. Min kropp absorberade en hel del pollen på 44km cykling. Nu är det så att jag och kroppen inte är överens om hur överskottet skall hanteras. Jag vill lämna tillbaka det, men min kropp vägrar. Har prövat medicin, men den raderade bara en bråkdel av besvären. Ska man verkligen behöva radera näsan?
Bengt-re sa:Jag raderade lite gummi från däcken när jag bromsade för ett rådjur. Väl använt gummi då det skyddade mig från att radera något annat.
JTF sa:Den misstänkta ubåten i Gävle hamn blev raderad. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/om-det-ar-en-ubat-ar-det-valdig-allvarligt
marr sa:JTF sa:Den misstänkta ubåten i Gävle hamn blev raderad. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/om-det-ar-en-ubat-ar-det-valdig-allvarligt
Nja, ubåtar raderas med torped eller sjunkbomb :p
JTF sa:Glad påsk!
UrTomas sa:På påsken raderades en man för att han antydde hur bra det skulle bli om alla bara var lite snälla mot varann. Eller det kanske är som på happy? Att han inte gick att radera?
UrTomas sa:På påsken raderades en man för att han antydde hur bra det skulle bli om alla bara var lite snälla mot varann. Eller det kanske är som på happy? Att han inte gick att radera?
Bengt-re sa:Radera regnet btw...
JTF sa:Bengt-re sa:Radera regnet btw...
Nä. Sverige behöver kantareller.
JTF sa:Bengt-re sa:Radera regnet btw...
Jeppe_E sa:JTF sa:Bengt-re sa:Radera regnet btw...
Jo, men de blir ju också ganska snabbt raderade... så?
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:JTF sa:Bengt-re sa:Radera regnet btw...
Men det är ju en så kallad icke radering då de förvandladlas till njutning, bukfett och i viss nån rötslam.
JTF sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:JTF sa:Bengt-re sa:Radera regnet btw...
Men det är ju en så kallad icke radering då de förvandladlas till njutning, bukfett och i viss nån rötslam.
Rötslam, jag smakar på ordet.
För övrigt är det väl inte kantarellerna primärt som ger bukfett, utan den gräddstuvade pastan med parmesan man lägger dom i. :-)
Pfaff sa:JTF sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:JTF sa:Bengt-re sa:Radera regnet btw...
För övrigt är det väl inte kantarellerna primärt som ger bukfett, utan den gräddstuvade pastan med parmesan man lägger dom i. :-)
Jag tror det är de gräddstuvad kantarellerna med parmesan som man lägger på pastan som ger bukfetma!!!
JTF sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:JTF sa:Bengt-re sa:Radera regnet btw...
ratatosk sa:Skulle bara kolla om den var borta än.
Ta bort? I den här tråden använder vi termen radera! ;-)Jonas D sa:Ta bort mig från listan. Jag behöver inte den här informationen.
GoranS sa:Ta bort? I den här tråden använder vi termen radera! ;-)Jonas D sa:Ta bort mig från listan. Jag behöver inte den här informationen.
Peth sa:GoranS sa:Ta bort? I den här tråden använder vi termen radera! ;-)Jonas D sa:Ta bort mig från listan. Jag behöver inte den här informationen.
Ja, och se hur bra det har fungerat hittills! Kanske ett byte av terminologi skulle funka?
JTF sa:En älg kan radera en slicksten på mindre än 24 timmar! :-O
Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.fhloston sa:Vad förvånade vi skulle bli om admin skulle gå in och radera den här tråden!
GoranS sa:Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.fhloston sa:Vad förvånade vi skulle bli om admin skulle gå in och radera den här tråden!
Men visst har det funnits trådar som spårat ur så att de har raderats? Gick inte någon tråd med mtb-tokan det ödet till mötes?Bengt-re sa:GoranS sa:Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.fhloston sa:Vad förvånade vi skulle bli om admin skulle gå in och radera den här tråden!
Men TS ville uppnå radering och det är knepigare.
GoranS sa:Men visst har det funnits trådar som spårat ur så att de har raderats? Gick inte någon tråd med mtb-tokan det ödet till mötes?Bengt-re sa:GoranS sa:Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.fhloston sa:Vad förvånade vi skulle bli om admin skulle gå in och radera den här tråden!
Bengt-re sa:GoranS sa:Men visst har det funnits trådar som spårat ur så att de har raderats? Gick inte någon tråd med mtb-tokan det ödet till mötes?Bengt-re sa:GoranS sa:Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.fhloston sa:Vad förvånade vi skulle bli om admin skulle gå in och radera den här tråden!
Jo. Det stämmer nog. Felet med denna tråd är väl då närmast att den är för pk och inte når de nivåer av knas som krävs för att bli terminerad.