Radera tråd

Radera tråd
Paco sa:
Kimpa951 sa:
Crossmax sa:
Kimpa951 sa:
Vem vann Vätternrundan?
Det var faktiskt jag. Men mitt resultat har blivit raderat :(

Jag hade samma problem 2013 el. 2014... första vann jag, sen drog dom tillbaka resultaten..

Tror Lance råkade ut för samma fenomen på några tävlingar.
Rörde det sig inte mest om något tramslopp i Frankrike som bara hade runt 200 startande. Att VR är mkt mer prestigefull inser man ju direkt av att det är nästan 100 gånger så många som kör den.

Radera tråd
GoranS sa:
Paco sa:
Kimpa951 sa:
Crossmax sa:
Kimpa951 sa:
Vem vann Vätternrundan?
Det var faktiskt jag. Men mitt resultat har blivit raderat :(

Jag hade samma problem 2013 el. 2014... första vann jag, sen drog dom tillbaka resultaten..

Tror Lance råkade ut för samma fenomen på några tävlingar.
Rörde det sig inte mest om något tramslopp i Frankrike som bara hade runt 200 startande. Att VR är mkt mer prestigefull inser man ju direkt av att det är nästan 100 gånger så många som kör den.

Haha ?

Radera tråd
Jag raderade lite gräspollen igår. Min kropp absorberade en hel del pollen på 44km cykling. Nu är det så att jag och kroppen inte är överens om hur överskottet skall hanteras. Jag vill lämna tillbaka det, men min kropp vägrar. Har prövat medicin, men den raderade bara en bråkdel av besvären. Ska man verkligen behöva radera näsan?

Radera tråd
Nån har raderat min koncentrationsförmåga.
Var är semestern när man behöver den som mest? Är den oxå raderad?
Jag tyar inte mer, Kal-åsskaaaar!!!!!!

/T

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Jag raderade lite gräspollen igår. Min kropp absorberade en hel del pollen på 44km cykling. Nu är det så att jag och kroppen inte är överens om hur överskottet skall hanteras. Jag vill lämna tillbaka det, men min kropp vägrar. Har prövat medicin, men den raderade bara en bråkdel av besvären. Ska man verkligen behöva radera näsan?

1e3a344a8ce7c21c55753b07815012d6--sucker-punch-post-apocalypse.jpg

Radera tråd
Raderade en slang i går på ett hjul som snart kommer att raderas då fälgen är "sprickfärdig" och det känns klart olämpligt att fortsätta nyttja den. Raderade därför lite pengar från kontot för att få en ersättare.

Radera tråd
Jag raderade lite gummi från däcken när jag bromsade för ett rådjur. Väl använt gummi då det skyddade mig från att radera något annat.

Radera tråd
På påsken raderades en man för att han antydde hur bra det skulle bli om alla bara var lite snälla mot varann. Eller det kanske är som på happy? Att han inte gick att radera?

Radera tråd
UrTomas sa:
På påsken raderades en man för att han antydde hur bra det skulle bli om alla bara var lite snälla mot varann. Eller det kanske är som på happy? Att han inte gick att radera?

Man kan ju inte radera något som inte finns.
Påsken däremot kan vi ju inte radera. Blir ju jetelångt mellan gångerna för ägg och sill. Ja, för att inte nämna alla påskharar som blir arbetslösa.

Radera tråd
UrTomas sa:

Ja även om jag inte är med i den sekten längre så tycker jag att det var lite hård att radera grabben bara för att han antydde att det kunde vara trevligt om folk vore lite trevliga emot varandra.

Radera tråd
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
JTF sa:
Bengt-re sa:
Radera regnet btw...

Nä. Sverige behöver kantareller.

Jo, men de blir ju också ganska snabbt raderade... så?

Men det är ju en så kallad icke radering då de förvandladlas till njutning, bukfett och i viss nån rötslam.

Rötslam, jag smakar på ordet.

För övrigt är det väl inte kantarellerna primärt som ger bukfett, utan den gräddstuvade pastan med parmesan man lägger dom i. :-)

Radera tråd
JTF sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
JTF sa:
Bengt-re sa:
Radera regnet btw...

Men det är ju en så kallad icke radering då de förvandladlas till njutning, bukfett och i viss nån rötslam.

För övrigt är det väl inte kantarellerna primärt som ger bukfett, utan den gräddstuvade pastan med parmesan man lägger dom i. :-)

Jag tror det är de gräddstuvad kantarellerna med parmesan som man lägger på pastan som ger bukfetma!!!

Radera tråd
Pfaff sa:
JTF sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
JTF sa:
Bengt-re sa:
Radera regnet btw...

Jag tror det är de gräddstuvad kantarellerna med parmesan som man lägger på pastan som ger bukfetma!!!

Jag brukar smörsteka dem riktigt knapriga och nötiga, och sen vända ner det i pastaröran och servera blixtsnabbt. Men många sätt är goda, och feta...

Radera tråd
JTF sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
JTF sa:
Bengt-re sa:
Radera regnet btw...

Så är det nog. Men skyller på zwampen! ?

Radera tråd
Nu har jag raderat slangarna på min gravelbike. Återstår att se om lufttrycket har raderat sig själv i morgon bittig...Jag hoppas ju på att det är som denna tråden...

Radera tråd
Bengt-re sa:
GoranS sa:
fhloston sa:
Vad förvånade vi skulle bli om admin skulle gå in och radera den här tråden!
Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.

Men TS ville uppnå radering och det är knepigare.
Men visst har det funnits trådar som spårat ur så att de har raderats? Gick inte någon tråd med mtb-tokan det ödet till mötes?

Senast ändrad:
Radera tråd
GoranS sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
fhloston sa:
Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.

Men visst har det funnits trådar som spårat ur så att de har raderats? Gick inte någon tråd med mtb-tokan det ödet till mötes?

Jo. Det stämmer nog. Felet med denna tråd är väl då närmast att den är för pk och inte når de nivåer av knas som krävs för att bli terminerad.

Radera tråd
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
fhloston sa:

Jo. Det stämmer nog. Felet med denna tråd är väl då närmast att den är för pk och inte når de nivåer av knas som krävs för att bli terminerad.

Förmodligen för att trollen vill synas och att då lägga ner tid på en, enligt rubriken, redan dödsdömd tråd förhåller sig tämligen oattraktivt. Detta är jag dock tacksam för.

Tillbaka
Topp