Radera tråd

Radera tråd
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
fhloston sa:
Vad förvånade vi skulle bli om admin skulle gå in och radera den här tråden!
Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.

Men TS ville uppnå radering och det är knepigare.
Men visst har det funnits trådar som spårat ur så att de har raderats? Gick inte någon tråd med mtb-tokan det ödet till mötes?

Jo. Det stämmer nog. Felet med denna tråd är väl då närmast att den är för pk och inte når de nivåer av knas som krävs för att bli terminerad.

Förmodligen för att trollen vill synas och att då lägga ner tid på en, enligt rubriken, redan dödsdömd tråd förhåller sig tämligen oattraktivt. Detta är jag dock tacksam för.

Även om en moderator skulle gå in och fylleradera tråden en fredagskväll, så kan vi vara tryggt förvissade om att framtida forskare kommer ha möjlighet att förundras över tråden.

http://www.kb.se/om/projekt/Svenska-webbsidor---Kulturarw3/

Radera tråd
fhloston sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
fhloston sa:
Vad förvånade vi skulle bli om admin skulle gå in och radera den här tråden!
Finns ju sätt att åstadkomma en låsning i alla fall, om man nu skulle finna nöje i det.

Men TS ville uppnå radering och det är knepigare.
Men visst har det funnits trådar som spårat ur så att de har raderats? Gick inte någon tråd med mtb-tokan det ödet till mötes?

Jo. Det stämmer nog. Felet med denna tråd är väl då närmast att den är för pk och inte når de nivåer av knas som krävs för att bli terminerad.

Förmodligen för att trollen vill synas och att då lägga ner tid på en, enligt rubriken, redan dödsdömd tråd förhåller sig tämligen oattraktivt. Detta är jag dock tacksam för.

Även om en moderator skulle gå in och fylleradera tråden en fredagskväll, så kan vi vara tryggt förvissade om att framtida forskare kommer ha möjlighet att förundras över tråden.

http://www.kb.se/om/projekt/Svenska-webbsidor---Kulturarw3/

Way back har förhindrat total radering också.

https://web.archive.org/web/20160717105654/http://happyride.se:80/forum/read.php/1/2860539

Radera tråd
Just nu känns det lite uppgivet, allt hårt arbete med att få tråden raderad har runnit ut i sanden. Det är ju frågan om tusentals timmar ju!

Radera tråd
Spännande värre när man skall över en bro och bron är raderad:

IMG_20171022_134139638_HDR.jpg

Skulle tagit bild från andra sidan, då syntes det lite bättre. Dock var jag i chock... Det var ju för fan Main jag skulle över... Närmsta bro var typ 15km bort. Så lite mer än en timmes omväg :/

Sen kom räddningen:

IMG_20171022_133351292.jpg

Radera tråd
Ja...alltså.. Jag lyckades med konststycket attradera min Garmin Edge 810 på senaste skogsturen. Vände tillbaka för att leta efter den, men det var svårt i gyttjan och speciellt som man iunte riktigt vet var man tapp... raderade den.

"Jag sätter den på ramen. så är den mer skyddad om jag krashar"

Jojo... 2,5 år gammal så försäkringen lär väl betala ut 60% minus självrisken... Bah!

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Ja...alltså.. Jag lyckades med konststycket attradera min Garmin Edge 810 på senaste skogsturen. Vände tillbaka för att leta efter den, men det var svårt i gyttjan och speciellt som man iunte riktigt vet var man tapp... raderade den.

"Jag sätter den på ramen. så är den mer skyddad om jag krashar"

Jojo... 2,5 år gammal så försäkringen lär väl betala ut 60% minus självrisken... Bah!
Hade aldrig hänt med en Wahoo.

Radera tråd
Jag tappade (och hittade) faktiskt en Edge 510 i skogen typ 2 veckor efter inköp. Lyckligtvis hade den BT-kopplingen på så det var bara att gå tillbaka längs stigen och ha GC-appen upp och börja leta i geggan när GPSen och mobilen började synka igen.

Radera tråd
NLC sa:
Jag tappade (och hittade) faktiskt en Edge 510 i skogen typ 2 veckor efter inköp. Lyckligtvis hade den BT-kopplingen på så det var bara att gå tillbaka längs stigen och ha GC-appen upp och börja leta i geggan när GPSen och mobilen började synka igen.

Jo, jag gjorde så. Men nu lär det vara försent att hitta den med den metoden.

Radera tråd
Jeppe_E sa:
NLC sa:

Jo, jag gjorde så. Men nu lär det vara försent att hitta den med den metoden.

Fortfarande raderad?

Radera tråd
Det har inte preciserats vilken tråd som raderas, om det ens pågår fortfarande? Endast två lösryckta ord inledningsvis. Hur skall man tolka dem båda? Utgör de torrt ett konstaterande, ger de samtycke eller är de ett förenat uttryck för en trött ironi? Så sov då på saken!
Det kommer ganska säkert fler tillfällen.

Radera tråd
Raderade små, små klister- och tejprester från emballaget med lacknafta på min nya cykel idag. En förhållandevis trevlig raderingssyssla.
#pedant

Radera tråd
Tillbaka
Topp