Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mattias_i_skogen sa:Hammarbybacken har alla förutsättningar att kunna husera ett magnifikt liftburet SBR! I och med att det har grävts en hel del förra året så är berget i bättre skick än på väldigt länge. Skistar tackar nog inte heller nej till ett stort race i början av säsongen. Det borde kunna få upp ögonen på folk för cyklingen där.
Det är dock en del banor som behöver färdigställas innan man kan ha maximalt med skoj.
Och tidtagning utan pinne vore najs..
Någon borde verkligen göra något...
---------------------------------------Mtamme sa:Det har varit stilla här länge. NU puttrar det i grytan och det finns planer för ett höstrally i norrort. Stay tuned för mer info.
jofahjalm sa:Men hur blir det med Gömmaren? Det är hög tid att Davelind släpper krullstyret!
jofahjalm sa:Glasberga menar jag såklart. Det är inte så lätt att få det rätt på tisdagskvällar.
Oavsett, vad händer?
larsaw sa:jofahjalm sa:Glasberga menar jag såklart. Det är inte så lätt att få det rätt på tisdagskvällar.
Oavsett, vad händer?
Under construction...
jofahjalm sa:larsaw sa:jofahjalm sa:Glasberga menar jag såklart. Det är inte så lätt att få det rätt på tisdagskvällar.
Oavsett, vad händer?
Under construction...
Pepp!
Tomcaten sa:Rigth on!
Men en fråga ska man emellan de två träden rakt föröver?
jofahjalm sa:Är vi uppe i 3 meter till platt nu då?
Luthman Photography sa:Vem är det som äger marken där? Ni verkar ju "få" röja friskt med motorsugarna.
Mtamme sa:Vad är det för nummer på nästa SBR? 33, 34 eller 35?
Var ute och rensade lite på stigarna ikväll...
larsaw sa:Mtamme sa:Vad är det för nummer på nästa SBR? 33, 34 eller 35?
Var ute och rensade lite på stigarna ikväll...
Check på den nu går SBR 34 av stapeln i Åkersberga istället. :)
Bump bump!
Precis som via PM till dig Mtamme, så ”knör” vi i GB Death Squad in ett SBR i början på oktober (innan innan alla träbyggen blir allt för slemmigt hala).
Så du (Mtamme) får numrera om ditt/ert SBR, för vi norpar 33’an ;D https://happyride.se/forum/read.php/1/3415808/3415810#msg-3415810
Tomcaten sa:Fint. Men borde vara nästan isfritt nu men kanske tyvärr nedfallna träd?