Ramjig ,garage å skit

EST

Aktiv medlem
Skinny äger lyssnat sen högstadiet på dem!
Fick låna gängverktyg från sportson för att rensa gängorna grymt snällt!

IMG_20190410_184128821.jpg

Hasse#7

Aktiv medlem
Du är helt grym. Bara framåtskridandet är makalöst. Då har man inte ens nuddat vid allt cyklande, arbetstimmar och hantverkskunnande. 34 timmar på dina dygn?

EST

Aktiv medlem
hehe nja tiden ja med alla barnens aktiviter osv fan vilken tid det tar men va fan man hinner ju kolla Netflix å slappa med :)
Allt klart ska bara bygga ihop å hoppas på att det inte flexar för mycket i pivotpunkten......
Å Tack :)

Paco

Aktiv medlem
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

EST

Aktiv medlem
ta da 15,5 kg cykel så om nån har nån idé hur man får ner den till ca 15 kg utan att ställa in semestern så uppskattas tips?

OI000196.JPG

OI000194.JPG

OI000191.JPG

OI000190.JPG

OI000188.JPG

OI000187.JPG

Så nu är det fredag???

DarthVidar

Aktiv medlem
Med tanke på namnet så tror jag inte att du kunde valt en mer passande färgsättning! Hojen ser ju ut att höra hemma i nån av skinny puppys scenshower (nu blev jag allt sugen på att se dem igen)!

s

Aktiv medlem
Jag är väldigt besviken på den här tråden. Det var utlovat ramjig, garage å skit. Ramjig och garage har vi fått ett överflöd av men inte ett endast litet skit-inlägg. Skare va så? va va va? =(

Grymt hantverk, i vanlig ordning, och för att inte tala om färgen, läckert! Bästa tråden på länge. Tre tummar upp!
=D

EST

Aktiv medlem
Tack igen?
Så idag 26 km test går bra på bakhjulet har inte lyckats manuala ännu nåt vidare annars så bottnar den inte ut fast jag huckar till platt ?
Men allt känns typ som den gamla fast lite stadigare å dämperiet är stor skillnad. Har inga spacers i å 70 psi mindre å ändå rampar den upp. Sen är det inte lika mycket anti rise eller vad det heter den känns riktigt byta fick även dra ner returen på dämparen.
Så mycket nöjd bara den funkar så behöver inte jag ha mer progressivitet å då är jag nöjd med single pivot???

OI000201.JPG

EST

Aktiv medlem
Oki nu har den gått drygt 7 mil ända jag fått dra åt var styrstammen...annars funkar den kanon idag klådde jag mig kom med 9 sek iförsig inte ofta det är torrt i Borås men ändå å man hade nog kunnat dra på mer om man kunde utförslöpan lite bättre?

OI000236.JPG

EST

Aktiv medlem
larsaw sa:
Skit i vikten, berätta om hur dämperiet känns o funkar, nu så här efter 7 mils "slit o släng"...
Ja jo det känns riktig bra faller inte alls genom har inte äns bottnat ännu så det är tillräckligt progressivt för mig den gamla var -11 denna är +11 å en BTR nr är+30 på nån skala som har med progressivitet att göra. Så med luftdämpare är det nada problem har inga spacers i alls skulle kanske funka med stora luftburken med men känns riktig nice såhär sen massa grepp med 2,5" däcken i klättring osv med så japp nöjd?

EST

Aktiv medlem
Idag har den fått testa riktiga urpremiär på ryaåsar funkade grymt bra flera bra tider 2 som bäst å allt kändes stabilt även ett framhjuls släpp på ca 3 meter?
Sjukt kul dag tack till guidning från några locals!

OI000239.JPG

Mathias

Aktiv medlem
Jag måste erkänna att jag är lite avis. SP är mitt favoritband och en brutalsvetsad stålram med blodstänk på (min tolkning av färgen) är så industri det kan bli. Skulle Nikolai (tyska märket alltså) se den där skulle de nog anställa dig på fläcken. Du borde ju lägga upp bilder på ramen på SPs Facebooksida dessutom tycker jag.

EST

Aktiv medlem
Visst är SP grymma jag tänkte först rita nån enhörning eller nåt men det såg bedrövligt ut så skinny fick det bil kan ju inte gå fel då tänkte jag?
Nicolaiär ju så grymma de å Litleville är snyggaste alu ramarna lätt om jag skulle köra alu skulle jag vilja ha nån av de. Å tack?

EST

Aktiv medlem
Testade cykeln nere i Borås i helgen endel blint annat har jag kört nån gång sjukt roligt ;)
Finns ju endel bra utförslöpor där!!

EST

Aktiv medlem
Försöker lära mig redigera med nytta gopron å få ut nått vettigt trotts trög lina hemma detta var klar bättre

Å på söndag drar vi å testar källviken igen!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer