Ramjig ,garage å skit

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
Ramjig ,garage å skit
Skål då?
IMG_20201212_192205_568.jpg

Ramjig ,garage å skit
Jaha kedjespännare tar i hjulet .....Så får väl bli en bakväxel till en början å det var så långt jag har lyckats komma med bygget i juletider......VILL VARA LEDIG.....

Ramjig ,garage å skit
Tack. Det var faktiskt inget emellan så jag satte i en liten distans i dämpare så däcket inte ska ta i.
Det är så konstigt när man kollar allting på låtsas så är det inga problem men när det väl sitter ihop ja då är det nånting annat....
Men känns bättre att den bottnar där den ska än i ramen?
Fick till en kedjespännare med?
20201229_195620.jpg

Ramjig ,garage å skit
180/150(- en bricka ) 67 ha 330 bb ca 430 st 80 längd 1290.
Så lite annorlunda mot den förra kom på att det är tråkigt att bygga en lika dan. Så nu har jag lite att jämföra med.

Ramjig ,garage å skit
Ja vägarna är ju inte de bästa just nu. Men jag körde en stig som elden drar sig för på sommaren å kom förbi alla svåra delar. Uppför vet jag inte för halt just nu. Kunde knappt gå upp där man cyklar upp annars.
Planen var att den skulle vara lite brantare men ha mera slag utan att den skulle bli jätte tråkig på stig å det verkar funka.
På ställ i snön går det bra utför iallafall. Men vet mera när vädret blir bättre?

Ramjig ,garage å skit
Ja vägarna är ju inte de bästa just nu. Men jag körde en stig som elden drar sig för på sommaren å kom förbi alla svåra delar. Uppför vet jag inte för halt just nu. Kunde knappt gå upp där man cyklar upp annars.
Planen var att den skulle vara lite brantare men ha mera slag utan att den skulle bli jätte tråkig på stig å det verkar funka.
På ställ i snön går det bra utför iallafall. Men vet mera när vädret blir bättre?
"En stig som elden drar sig för på sommaren". Den måste fan vara svårcyklad. Den tar du på vintern. ?????
Kunde inte låta bli att kommentera en sån passande felskrivning. ?❤️

Tillbaka
Topp