Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ball! Mera! Mera!
Sjukt läckert. Du är varken nybörjare eller ren hobbybyggare längre. På väg in i finrummet.
Haha, kan bli nya motörheadtröjan?Ser ni en jävligt skäggig och stilig gubbe i liften i sommar så är det bara jag?Visa bilaga 458724
Nu är sista delarna beställda :) Får väl se om de kommer innan jul....
Fan va fin!Nu på hjul. Men en bit kvar känns det som....rak å fin åtminstone?Visa bilaga 460265
Tack! Japp det var planen först tills jag läste på om det å kedja är mer tillförlitligt på fs verkar det som?Grymt!! Funderar på remdrift?
Sjukt fränt!Så klart förutom att kedjespännaren tar i hjulet får köpa en å sätta där bak?Visa bilaga 460618
180/150(- en bricka ) 67 ha 330 bb ca 430 st 80 längd 1290.
Så lite annorlunda mot den förra kom på att det är tråkigt att bygga en lika dan. Så nu har jag lite att jämföra med.
"En stig som elden drar sig för på sommaren". Den måste fan vara svårcyklad. Den tar du på vintern. ?????Ja vägarna är ju inte de bästa just nu. Men jag körde en stig som elden drar sig för på sommaren å kom förbi alla svåra delar. Uppför vet jag inte för halt just nu. Kunde knappt gå upp där man cyklar upp annars.
Planen var att den skulle vara lite brantare men ha mera slag utan att den skulle bli jätte tråkig på stig å det verkar funka.
På ställ i snön går det bra utför iallafall. Men vet mera när vädret blir bättre?
Så kedjestyrare från IKEA skärbräda fixad?Visa bilaga 462364
Japp slipade ner å polaren lackade?Har du dragit klarlack över en extremt sliten lack med patina? Isåfall, är det ballt.