Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har stött på hemliga kontroller. Fast aldrig i Sverige.
Den angivna banan måste dock cyklas. Normalt är det ändå den kortaste vägen mellan kontrollerna.
Rippa skrev:
-------------------------------------------------------
> Blanda nu inte ihop döds-breveter med den här
> timida fikarundan.
Lånfrukost på Rosenhill så man är framme vid Grindsjön när de öppnar. Undrar om det är öppet vid Torö? En bit för långt, förvisso, men man måste ju överleva till nästa café i Eldtomta. Fast då hinner klockan bli så mycket att det bara finns mumiebullar i Vagnhärad och Gnesta. Ack, dessa beslut!
Fikasvettot skrev:
> Rippa skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Blanda nu inte ihop döds-breveter med den här
> > timida fikarundan.
>
>
> Lånfrukost på Rosenhill så man är framme vid
> Grindsjön när de öppnar. Undrar om det är
> öppet vid Torö? En bit för långt, förvisso,
> men man måste ju överleva till nästa café i
> Eldtomta. Fast då hinner klockan bli så mycket
> att det bara finns mumiebullar i Vagnhärad och
> Gnesta. Ack, dessa beslut!
Då var man anmäld och klar (igen), den här gången ska det väl gå vägen. Efter den gångna helgens cykelrundor med allt för hög puls och låg fart känns det bra att så många kommer att gå på boozen, då finns det ju en möjlighet att hinna ikapp på kontrollerna och kanske också hinna till After Bike'n ;-)
kitzblitz skrev:
> Kanon! Jag var lite orolig på hur man skulle
> klara sträckan mellan Sorunda och Vagnhärad.
jag börjar bli lite småsugen på det här, kanske hänger med.
ett förslag på after bike kan är "Vretastugan" - trevligaste resturangen i Tumba som någon sa. (men det säger inte så mycket) urval av öl är klart begränsat men bra bang for the buck vad gäller maten.
Mitt deltagande ser tveksamt ut. Jag har tydligen i något svagt ögonblick utlovat diverse göromål under lördagen...... strunt samma jag hade ändå varit tvungen att köra bil fram och tillbaks så avslutningsöl hade varit utelsutet ändå.... :(
Vi har en randosäsongsavslutning på gång. Den 28 oktober kl 1830 i centrala Sthlm. Mitt emot Akkurat, faktiskt. Vi håller bara på med att finputsa informationen och anmälningsförfarandet.
Härligt Bengt! Och vi vet därmed att lördagens begivenhet stannar vid en after-bike ;-)
bsandborgh skrev:
> Vi har en randosäsongsavslutning på gång. Den
> 28 oktober kl 1830 i centrala Sthlm. Mitt emot
> Akkurat, faktiskt. Vi håller bara på med att
> finputsa informationen och
> anmälningsförfarandet.
>
> //Bengt
Åååå där börjar alla ömka sig själva om hur fruktansvärt dåliga svaga klena halta och lytta dom är, cyklarna kassa ont i knän ben axlar och huvven och oj så sakta vi ska cykla!!
jaja jag har lagt in Åsas mob-nummer när jag är avhängd och står och lipar i skogen och tänker ta pendeln hem...
Hoppsan jag läste på fel sida det var ju på sidan 2 gnället var.
Nu är det det glada afterbikeplanerandet då ja. Gäller att hänga med.
Rippa skrev:
> Jag har odlat ett kraftfullt rando-skägg,
> komplett med massa gråa hår, för att hedra
> brevetfinalen.
Visst, men då får du inte till den där riktigt sura doften av urin-marinerade byxor som en 60+ ger. Men självklart bara om du vill vara riktigt fin på avslutningen ;-)
Rippa skrev:
> Det brukar ordna sig av sig självt en route.
staine skrev:
> ta pendeln hem...
För bortskämda norr-08 vana med lyxöl och knäkta Cerveloramar, informeras om att 20-milaren är exemplarisk för hösttrötta ben - nära till pendeltåg eller SJ på hela rutten.
På sydsidan dricker vi fulöl, käkar limkakor och gråter en skvätt av glädje i motvind och minusgrader.