Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
testat? klarar det ösregn under längre tid?Jag köpte nyss regnkläder av Void på Stadium då de reade ut, är just nu även 20% extra på själva rean.
Ex på jackor:
![]()
Cykelkläder - Fri frakt till butik & 1 års öppet köp - Stadium.se
På Stadium hittar du bekväma, funktionella och snygga cykelkläder för alla former av cykling - från jobbpendling till träning och tävling. Välkommen!www.stadium.se
Byxor:![]()
På Stadium hittar du bekväma, funktionella och snygga cykelkläder för alla former av cykling - från jobbpendling till träning och tävling. Välkommen!www.stadium.se
![]()
10 000 vattenpelar kommer man långt med.
testat? klarar det ösregn under längre tid?
vanliga vardagskläder utan särskild tanke på regn eller cykel, annat än undvikande av stort vindfång.
i ryggan en 7mesh resistance jacka. väger inte mycket mer än ett hekto, och är inte svettig. luftningen funkar alltså:)
nedtill sveper jag på ett par rainlegs. bästa uppfinningen efter cykel. enkla att snabbt ta på. bra även vintertid som extra vindskydd.
![]()
Resistance Jacket - Sale
The Resistance is a jacket every rider should own. Ultralight & supremely packable, no other piece provides greater versatility in such a small package.7mesh.com
Vilken luftning?i ryggan en 7mesh resistance jacka. väger inte mycket mer än ett hekto, och är inte svettig. luftningen funkar alltså
Problem med regntunga byxor kan man lösa med denna "cykelklädsel":Jag har en lättviktsregnjacka från decathlon och denna gore-byxa, regnar det hårt och länge så samlar byxan vatten tillslut och blir väldigt tung.
C3 Bibtights+ pad 22/23, cykelbyxa, herr - Cykelbyxor - C3 Bibtights+ pad 22/23, cykelbyxa, herr | XXL
Läs mer om C3 Bibtights+ pad 22/23, cykelbyxa, herr. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köpwww.xxl.se
edit: såg att TS sökte en tunn jacka