Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har någon reklamerat till bike-discount? Nya reverben läcker ymmigt efter ca5h. Är det smidigt eller kan man bli utan stolpen i månader? Betalar hellre lite till LBS om det går snabbt.
Jag har bara bra erfarenheter av reklamationer hos bike-discount. Har iofs rört sig om ramar (2) från Radon och om jag fattat det rätt är det deras "husmärke". Första gången tog det ungefär 10 dagar från första mail till ny ram stod i hallen.
Jag köpte ett par x01 vevar från dom där pedalgängan var lös. Efter ett par mail bad dom mig skicka tillbaks vevarna. Fick ett par nya men det tog nästan 2 månader. Kan inte säga att B-D var svåra att ha å göra med, men som all postorder så tar det lite tid innan man får tillbaks sina grejer.
Verkar vara ett lotteri det här. Jag har aldrig vunnit något i spel så det blir nog att hosta upp en femhundring och få den fixad här hemma.
Tänk att bli utan i månader, får inte hända.
Vart läcker den? Är det i någon av slangändarna är detplätt lätt att köpa koplingar för en 100 från nån tysksida och tar 30 min att byta inkl luftning.
gordiz skrev:
-------------------------------------------------------
> Vart läcker den? Är det i någon av
> slangändarna är detplätt lätt att köpa
> koplingar för en 100 från nån tysksida och tar
> 30 min att byta inkl luftning.
Nej tyvärr så är det i botten på stolpen där låsringen sitter. Det måste isär skiten verkar det som. Surt som fan
Då var det värre. Min stolpe var borta ca 3v hos Wiggle ifs, men detvar hemskt! Hade dom givit mig alternativet att någon fixar hemma hade jag valt det iaf.
Du kanske kan skicka kvitto på servicen och få ersättning isf att dom lagar den?
Min stolpe gick till BD för reklamation, inga konstigheter men det tog typ 18 dgr innan jag hade en ny.
Helt ok tid tycker jag.
Kör på en fast så länge...