Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag är ganska ny på landsvägscykling och undrar om någon har tips på bra ställen att för service av cykeln i Uppsala, som har koll på landsvägscyklar och som gärna är ok prisvärda.
Jag går nuförtiden alltid till Cykelgross på Vretgränd. De har hjälpt mig när jag haft större problem och det gör att jag går dit även för småsaker. F, han som har butiken, är lite speciell men en jäkel på landsvägscyklar :-) Priserna är bra och väntetiderna är korta.
De sista åren jag servade på verkstad gick jag till Leffes cykel. Helt ok service och bra priser. Nu har Leffes son tagit över, men gissar det inte är nån större skillnad.
Sportson och Velotek har antagligen bäst koll, men är nog både dyrare och längre väntetider. Även Team Sportia bör klara att serva en LVG.
Om du är nybörjare och vill ha råd, kommer Cykelgross ha mest tid att hjälpa dig med tips och råd då ägaren verkligen brinner för landsvägscykling och inte har samma köer som de andra två.