Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Undrar om inte Kronan (cykelmärket) kan ha delar som passar.... Annars.. kanske det går att göra en adapter eller så..så du får dit nåt annat.. Kanske tom finns att köpa sånna adaptrar... Vet ej hur olik BMX vevlager det där är.. till en beema finns ju adaptrar.
Det där ser ut som en Faubervev, det kan de flesta cykelhandlare fixa vevlager och nya armar till om du så önskar, kanske inte ofta de har det liggandes bara.
Rimligen borde vilken lbs som helst ha en faubervev liggande. Om du däremot inte är ute efter att det ska se helt original ut, så finns det adapters för att få dit modernare prylar:
En helt oanvänd militärcykel i mint condition köper man för 1190:- på military surplus i Tidaholm.
Jag köpte min där för cirka ett år sedan. De hade då sjukt många cyklar i lager.
(Min är kittad med Rodi Vision fälgar, Schwalbe pro evolution däck samt nerdrevad bak)