Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fenion sa:Står dåligt vad dom betäckningarna står för samt funktion . Googlat massor ända jag fått fram är att rl är bättre än tk?
Stämmer, RL är bättre och något dyrare ja. TK sitter ofta på billiga "skräp cyklar"...Fenion sa:Står dåligt vad dom betäckningarna står för samt funktion . Googlat massor ända jag fått fram är att rl är bättre än tk?
Nej, TK och RL är inte samma dämpare.Rattnalle sa:TK är namnet på den sortens dämpare, Turnkey tror jag. Det har inget med vad den har för inställningar att göra. RL är en TK dämpare.
Nästa steg upp är Motion control med RC som enklaste modell.
Rattnalle sa:TK är namnet på den sortens dämpare, Turnkey tror jag. Det har inget med vad den har för inställningar att göra. RL är en TK dämpare.
Nej det stämmer, My bad.Örjan Lax sa:Nej, TK och RL är inte samma dämpare.Rattnalle sa:TK är namnet på den sortens dämpare, Turnkey tror jag. Det har inget med vad den har för inställningar att göra. RL är en TK dämpare.
Nej, har inget med det att göra. Det finns TK-gafflar med eller utan remote, precis som för RL-gafflar. Och remoten kan vara antingen PopLoc eller OneLoc, den senare är modernare.Fenion sa:Okej tk ingen remot och rl remote
Men många föredrar utan remoten, och istället vrida nere på gaffeln om man måste låsa. För att få mindre "skräp" på styret... ?Örjan Lax sa:Nej, har inget med det att göra. Det finns TK-gafflar med eller utan remote, precis som för RL-gafflar. Och remoten kan vara antingen PopLoc eller OneLoc, den senare är modernare.Fenion sa:Okej tk ingen remot och rl remote
Det låter ju heltokigt! ?jonte987 sa:Rl ska ha motion control. Silver har stålben som inte tar token.
Det sägs att RL har en bättre och mer förfinad dämparenhet Motion Control som ska svälja ojämnheter effektivare.Fenion sa:Vad är fördelen med rl mot tk?
Känner mig helt blåst med dessa benämningar