Lasse kongo
Ny medlem
Rock shox tk 30 oil
Jag har fått en mtb med en framdämpare av märket Rock shox tk 30 oil. Vet någon hur man ändrar dämparen efter åkaren vikt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Laddar ner manual från internet, läser den, applicerar den nya kunskapen, skruvar, cyklar, testar. T.ex.Lasse kongo sa:Står preload på min ratt vad gör man med den?
Sixten Fors sa:Laddar ner manual från internet, läser den, applicerar den nya kunskapen, skruvar, cyklar, testar. T.ex.Lasse kongo sa:Står preload på min ratt vad gör man med den?
Sixten Fors sa:Blir trött på folk som är så djävla lata att de inte orkar anstränga sig själva för fem öre utan förutsätter att andra skall göra allt jobb åt dem.
Sixten Fors sa:Blir trött på folk som är så djävla lata att de inte orkar anstränga sig själva för fem öre utan förutsätter att andra skall göra allt jobb åt dem. Om mamma misslyckats med sitt jobb skadar det inte att någon påpekar personlighetsbristen. Exempel på vettigt formulerad tråd:
Hej,
Jag har gaffel x, jag har laddat hem manualen, läst den, gjort mitt bästa, men behöver fortfarande hjälp. Här är min fråga:
Sixten Fors sa:Blir trött på folk som är så djävla lata att de inte orkar anstränga sig själva för fem öre utan förutsätter att andra skall göra allt jobb åt dem. Om mamma misslyckats med sitt jobb skadar det inte att någon påpekar personlighetsbristen. Exempel på vettigt formulerad tråd:
Hej,
Jag har gaffel x, jag har laddat hem manualen, läst den, gjort mitt bästa, men behöver fortfarande hjälp. Här är min fråga:
Hej,
JTF sa:Sixten Fors sa:Blir trött på folk som är så djävla lata att de inte orkar anstränga sig själva för fem öre utan förutsätter att andra skall göra allt jobb åt dem.
Det här var väl inget märkvärdigt, man måste väl för fåglarna få fråga om man är ny i cykelvärlden? Det är trots allt ett forum där man interagerar med varandra, inte överträffar varandra!
Då är däremot trådar som "Vilken färg ska jag välja?" eller "Vad är det som gäller i år?" för att passa in i det hippa gänget (?) betydligt mer onödiga och löjliga.