Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Där är ett extra vred att skruva på om du tar rct3 :p
rikhal sa:Om jag minns rätt så saknar RC justering av High speed compression.
Makten sa:rikhal sa:Om jag minns rätt så saknar RC justering av High speed compression.
Om jag minns rätt så saknar RCT3 det också. Den lilla ratten är för LSC.
H. sa:Makten sa:rikhal sa:Om jag minns rätt så saknar RC justering av High speed compression.
Om jag minns rätt så saknar RCT3 det också. Den lilla ratten är för LSC.
Har man en RCT3 kan man skicka den till Fillariosa så bygger de om den så att den stora ratten blir HSC-justering och den lilla LSC. Funkar mycket bra om jag får säga det själv. :)
"Welcome to hydraulic press channel"? :DLuthman Photography sa:Man får maila och skriva snälla saker på finska.
Eveningstar sa:"Welcome to hydraulic press channel"? :DLuthman Photography sa:Man får maila och skriva snälla saker på finska.
Luthman Photography sa:marr sa:Där är ett extra vred att skruva på om du tar rct3 :p
rct3 är också en mer avancerad dämpare. Vad jag kunnat läsa mig till (och det jag känt när jag provat) så är det skillnad på de två dämparna i faktisk prestanda också. kanske inte så mkt, men den ska finnas där.
Swoop sa:Jag har jagat som fan efter att förstå vad det är för skillnad och det enda jag får fram är det marr skriver, alltså att det bara är ett extra vred. Jag har också snabbkollat sprängskiss om jag inte missminner mig, och även för såg det lika ut. Men jag ser gärna lite länkar på andra idéer?
Luthman Photography sa:marr sa:Där är ett extra vred att skruva på om du tar rct3 :p
rct3 är också en mer avancerad dämpare. Vad jag kunnat läsa mig till (och det jag känt när jag provat) så är det skillnad på de två dämparna i faktisk prestanda också. kanske inte så mkt, men den ska finnas där.
Luthman Photography sa:Det är mer jox i RCT3.
Det ska va knappast märkbart skillnad enligt detta http://www.26in.fr/news/32784-fox-36-vs-rockshox-pike-round-3.html.mikaeljc sa:Kapar tråden lite.
Skall man känna någon skillnad när man vrider på LC vredet i det öppna läget åt RCT3. Jag tycker inte jag känner någon skillnad över huvud taget.