Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är olagligt.Qamelkungen på insta . Tror inte han bryr sig då han visar både ansikte och regnummer på
Bilen.
Det är inte olagligt att ställa upp pumpen på en diesel så det rycker lite extra .
Är nog snarare att man tar bort partikelfilter eller modifierar insprut via ECU eller med större injektorer.Hörde nån gång att de får till det där rykandet med att blanda i gammal olja i tanken.
Vet inte om det stämmer men är det så så kan det ju inte vara ok ur utsläppsynpunkt. Väl?
Det råkar tyvärr också vara så att mer diesel = mer effekt, så motorer som är hårt trimmade utan nån tanke på utsläpp kommer ryka satan när man trycker gasen i botten (kolla gärna på tractor pulling till exempel). I alla fall om de inte har partikelfilter, och har de det så lär det bli igensatt på nolltid.Är nog snarare att man tar bort partikelfilter eller modifierar insprut via ECU eller med större injektorer.
Mer diesel i blandningen = mer svartrök