Röd pickup som sotar cyklister
Vart skrev hen att de var tränade?Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vart skrev hen att de var tränade?Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade?![]()
Straffsatsen är proportionell mot FTP. Det vet ju alla!Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade?![]()
Var inte det där lite taskigt? Tränande cyklister som inte är tränade? Inte nog med att de blir utsatta för rökmoln, deras träning har ingen effekt.Vart skrev hen att de var tränade?![]()
Men snälla, börja inte märka ord du också.Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade?![]()
Länk till Instagram? Du får gärna DM:a. Bra att ha bevis om man blivit utsatt.
www.instagram.com
Och gör månadskortet på SL lite billigare vet ja, typ halva priset vore bra!Helt seriöst, förbjud kusinäktenskap!
Fick du upp senaste årsredovisningen? Jag fick bara upp resultat från 2023.Firman verkar i alla fall generera pengar. Säger i och för sig inte att han har någon formell inkomst.
Visa bilaga 839062
För 2024 var den jag hade.Fick du upp senaste årsredovisningen? Jag fick bara upp resultat från 2023.
Jag har sällan blivit mer underraskad.
Detta, plus betalningsanmärkningar och skuldsaldo hos KFM på firman. Saknas bara någon dom för misshandel av en f.d. partner eller liknande så är alla mina fördoms-boxar itickade.Janzon med Z?
Säger allt.
Ämnet är redan behandlat och trots viss motvilja ska vi på Happy bete oss som vuxna och inte uppmuntra till olagliga handlingar i skrift på nätet.Gängspö, eller är det för 80/90-tal?
Helt lysande idé. Verkar som att han har ganska stora ambitioner på sociala medier med hela QamelKungen prylen/konceptet, det skulle sannolikt svida exceptionellt mycket (avsevärt mycket mer än dagsböter vilket kanske dessutom är svårare att få igenom).Man kan på hans insta anmäla inlägg som mobbing eller trakasserier.
Om många gör det tas det nog ner snart
Undrar vad Instagram säger om konton som är ämnade att uppenbart trakassera oskyldiga människor.
Brottning med en riktigt äcklig rando-rambo hade kanske gjort susen? Headlock, vikt som en kringla och tvingas lukta på antingen armhåla eller skrev? Det är nog snäppet hälsofarligare än avgaserna till och med.Om man inte litar till att rättsväsendet kommer ha sin gilla gång och gillar konceptet ”öga för öga, tand för tand” kunde kanske en rejäl cykelfis rakt i ansiktet vara rätt bot.
Ok, det var ju lik förbannat inte jag, så jag uppskattar inte lögner som denna:
Kanske du borde låta bli att dra helt knäppa slutsatser?
Om jag hade blivit utsatt, vilket jag inte blivit. Det är alltså på intet sätt ett hot, bara ett konstaterande. Märkligt att man kan så totalt missförstå ett väldigt enkelt budskap.
Men visst, man kan knyta näven i fickan och vänta på att polisen ska lägga ner ärendet också så att grisen fortsätter.
Edit: Människor som roar sig med att trakassera andra är avskum och skall enligt mig behandlas som avskum. Du behöver inte hålla med.
Jag försvarar inte det killen i videon gör mot cyklisterna, men personer som du som...
Edit: Och ja, jag vet att det inte var du som skrev direkt till mig, men det var möjligen ditt inlägg som förvirrade herr Mtblte att sen tro att det var jag som förespråkat misshandel. Vilket jag alltså aldrig gjort.
Nu fokuserar vi på att försöka få hans Instagram samt Youtube konton avstängda, det vore klockrent.Brottning med en riktigt äcklig rando-rambo hade kanske gjort susen? Headlock, vikt som en kringla och tvingas lukta på antingen armhåla eller skrev? Det är nog snäppet hälsofarligare än avgaserna till och med.
Det var definitivt inte jag. Ursäkten givetvis godtagen, klart man kan göra fel.Jag var helt säker på att kommentaren som raderades om misshandel var den du skrev, men säger du att det inte var du som skrev den kommentaren så får jag be om ursäkt isåfall.
Borde inte den här lagen om "anslagstavlor på internet" gälla? Alltså den som gör att ägaren av ett forum är ansvarig för vad användarna skriver.Nu fokuserar vi på att försöka få hans Instagram samt Youtube konton avstängda, det vore klockrent.
Om inte Instagram och Youtube stänger hans konto kan de dra åt h-vete rent ut sagt, då promotar de indirekt mobbing/trakasserier, farligt beteende i trafiken samt att folk hängs ut publikt.
Anmälde flera av inläggen som ”uppmanar till våld” på Instagram…![]()
JibbMicke QamelKungen (@qamelkungen) • Foton och videor på Instagram
4,513 följare, 625 följer, 228 inlägg – visa Instagram-foton och videor frånJibbMicke QamelKungen (@qamelkungen)www.instagram.com
Dags för mig att skippa allt Metasmet nu.Nu fokuserar vi på att försöka få hans Instagram samt Youtube konton avstängda, det vore klockrent.
Om inte Instagram och Youtube stänger hans konto kan de dra åt h-vete rent ut sagt, då promotar de indirekt mobbing/trakasserier, farligt beteende i trafiken samt att folk hängs ut publikt.
Han tycker säkert att han är jätteskojig.Men herre jösses...
Är karln på riktigt ens?
Eller skojar han med oss?
Nu är det ju inte polisen som lägger ner ärendet, men jag gissar att responsen kommer bli samma därifrån.Dags för mig att skippa allt Metasmet nu.