Röd pickup som sotar cyklister

Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade? 🤔🤔🤔🤔🤷
Men snälla, börja inte märka ord du också. 🥲 🥲

Noterade väl bara att de som drabbades i hans olika videos såg ut att vara "tränande lvg cyklister", typ... vänligen lägg ingen betydelse i om jag sporadiskt uttrycker mig som en kratta, nej, det spelar ingen roll, du har helt rätt.

Fick du upp senaste årsredovisningen? Jag fick bara upp resultat från 2023.
För 2024 var den jag hade.
IMG_3907.webp

Man kan på hans insta anmäla inlägg som mobbing eller trakasserier.
Om många gör det tas det nog ner snart
Helt lysande idé. Verkar som att han har ganska stora ambitioner på sociala medier med hela QamelKungen prylen/konceptet, det skulle sannolikt svida exceptionellt mycket (avsevärt mycket mer än dagsböter vilket kanske dessutom är svårare att få igenom).

Det är ju dessutom mobbing/trakasserier han håller på med. Ska verkligen Instagram och Youtube indirekt uppmuntra till mobbing mot cyklister samt när de utsätts för fara i trafiken för allmän beskådan, det om något vore kontroversiellt kan jag tycka?

Senast ändrad:
Undrar vad Instagram säger om konton som är ämnade att uppenbart trakassera oskyldiga människor.

De skiter nog fullständigt i det. Om man tittar på de senaste 15-20 åren är det svårt att hitta ett teknikföretag som varit föremål för fler blåsväder än Meta/Facebook. De har tagit brist på etik och moral till en helt ny nivå.

Om man inte litar till att rättsväsendet kommer ha sin gilla gång och gillar konceptet ”öga för öga, tand för tand” kunde kanske en rejäl cykelfis rakt i ansiktet vara rätt bot.

Om man inte litar till att rättsväsendet kommer ha sin gilla gång och gillar konceptet ”öga för öga, tand för tand” kunde kanske en rejäl cykelfis rakt i ansiktet vara rätt bot.
Brottning med en riktigt äcklig rando-rambo hade kanske gjort susen? Headlock, vikt som en kringla och tvingas lukta på antingen armhåla eller skrev? Det är nog snäppet hälsofarligare än avgaserna till och med.

Ok, det var ju lik förbannat inte jag, så jag uppskattar inte lögner som denna:

Edit: Och ja, jag vet att det inte var du som skrev direkt till mig, men det var möjligen ditt inlägg som förvirrade herr Mtblte att sen tro att det var jag som förespråkat misshandel. Vilket jag alltså aldrig gjort.

Jag var helt säker på att kommentaren som raderades om misshandel var den du skrev, men säger du att det inte var du som skrev den kommentaren så får jag be om ursäkt isåfall.

Brottning med en riktigt äcklig rando-rambo hade kanske gjort susen? Headlock, vikt som en kringla och tvingas lukta på antingen armhåla eller skrev? Det är nog snäppet hälsofarligare än avgaserna till och med.
Nu fokuserar vi på att försöka få hans Instagram samt Youtube konton avstängda, det vore klockrent. (y)

Om inte Instagram och Youtube stänger hans konto kan de dra åt h-vete rent ut sagt, då promotar de indirekt mobbing/trakasserier, farligt beteende i trafiken samt att folk hängs ut publikt.

Senast ändrad:
Nu fokuserar vi på att försöka få hans Instagram samt Youtube konton avstängda, det vore klockrent. (y)

Om inte Instagram och Youtube stänger hans konto kan de dra åt h-vete rent ut sagt, då promotar de indirekt mobbing/trakasserier, farligt beteende i trafiken samt att folk hängs ut publikt.
Borde inte den här lagen om "anslagstavlor på internet" gälla? Alltså den som gör att ägaren av ett forum är ansvarig för vad användarna skriver.

Personligen tycker jag det är helt sjukt att inte användaren själv främst är ansvarig, men om man i detta fall kan använda det för att få grobianen avstängd så...

Dags för mig att skippa allt Metasmet nu.

Bilagor

• Screenshot_20260702-205340_Instagram.webp
    Screenshot_20260702-205340_Instagram.webp
    89.6 KB · Besök: 31
Tillbaka
Topp