Röd pickup som sotar cyklister
Vart skrev hen att de var tränade?Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vart skrev hen att de var tränade?Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade?![]()
Straffsatsen är proportionell mot FTP. Det vet ju alla!Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade?![]()
Var inte det där lite taskigt? Tränande cyklister som inte är tränade? Inte nog med att de blir utsatta för rökmoln, deras träning har ingen effekt.Vart skrev hen att de var tränade?![]()
Men snälla, börja inte märka ord du också.Vad har det för betydelse om cyklisterna är tränade?![]()
Länk till Instagram? Du får gärna DM:a. Bra att ha bevis om man blivit utsatt.
www.instagram.com
Och gör månadskortet på SL lite billigare vet ja, typ halva priset vore bra!Helt seriöst, förbjud kusinäktenskap!
Fick du upp senaste årsredovisningen? Jag fick bara upp resultat från 2023.Firman verkar i alla fall generera pengar. Säger i och för sig inte att han har någon formell inkomst.
Visa bilaga 839062
För 2024 var den jag hade.Fick du upp senaste årsredovisningen? Jag fick bara upp resultat från 2023.
Jag har sällan blivit mer underraskad.
Detta, plus betalningsanmärkningar och skuldsaldo hos KFM på firman. Saknas bara någon dom för misshandel av en f.d. partner eller liknande så är alla mina fördoms-boxar itickade.Janzon med Z?
Säger allt.
Ämnet är redan behandlat och trots viss motvilja ska vi på Happy bete oss som vuxna och inte uppmuntra till olagliga handlingar i skrift på nätet.Gängspö, eller är det för 80/90-tal?