RR Hallstahammar
Starring: Baggy, Zyno and KöpingsFredrik
Det var någon som ville ha en RR så här kommer det…!
Vi hade bestämt att träffas klockan 9, problemet var att jag inte hittade inte digitalkameran i tid så det fick tyvärr bli mobilkamera.
Fredrik är ungkarl och kan därför själv bestämma vad han ska köra för bil. Den måste självklart vara Italiensk...
De flesta andra som köper Italienskt vill att den ska vara snabb och cool, men Fredrik tycker att rymlig är bättre, något vi andra är tacksamma för.
Han har köpt den för att kunna frakta cyklar. Här är en stillstudie på Fredrik och Zynos bakdelar.
Här står våra tyska bundsförvanter på rad… Rena, fina och redo att invadera.
Spåret var till en början blött men lättkört…
Vi behövde aldrig vila, men ibland behövde våra cyklar det…
Ibland fastnade även jag på kort…
Uppförslutet var eg. lite tekniskt men bilden ger inget sken av det…
Vissa partier var snabbkörda…
Andra isbelagda och hala…
Terrängen var blandad enligt svensk kompott, sten, rötter, löv, ris och gegga. Zyno klarar sig fint efter en vecka som cyklist.
Fredrik fantiserade om Feta Albert till sin tyska springare under hela turen.
En del backar var rätt hala av all fukt även om det inte verkade så vid första anblick.
En trött cykel igen…
Här är en bild i farten under ett lättkört parti…
Jag har inte cyklat MTB så länge men tycker att hallsta-banan är riktigt bra. Innehåller lite av varje och det finns svårare partier men det mesta känns cykelbart för de flesta. Vissa partier var rätt leriga, men jag glömde att fota dem. Vi som varit där rekommenderar ett besök!
Det var någon som ville ha en RR så här kommer det…!
Vi hade bestämt att träffas klockan 9, problemet var att jag inte hittade inte digitalkameran i tid så det fick tyvärr bli mobilkamera.
Fredrik är ungkarl och kan därför själv bestämma vad han ska köra för bil. Den måste självklart vara Italiensk...
De flesta andra som köper Italienskt vill att den ska vara snabb och cool, men Fredrik tycker att rymlig är bättre, något vi andra är tacksamma för.
Han har köpt den för att kunna frakta cyklar. Här är en stillstudie på Fredrik och Zynos bakdelar.
Här står våra tyska bundsförvanter på rad… Rena, fina och redo att invadera.
Spåret var till en början blött men lättkört…
Vi behövde aldrig vila, men ibland behövde våra cyklar det…
Ibland fastnade även jag på kort…
Uppförslutet var eg. lite tekniskt men bilden ger inget sken av det…
Vissa partier var snabbkörda…
Andra isbelagda och hala…
Terrängen var blandad enligt svensk kompott, sten, rötter, löv, ris och gegga. Zyno klarar sig fint efter en vecka som cyklist.
Fredrik fantiserade om Feta Albert till sin tyska springare under hela turen.
En del backar var rätt hala av all fukt även om det inte verkade så vid första anblick.
En trött cykel igen…
Här är en bild i farten under ett lättkört parti…
Jag har inte cyklat MTB så länge men tycker att hallsta-banan är riktigt bra. Innehåller lite av varje och det finns svårare partier men det mesta känns cykelbart för de flesta. Vissa partier var rätt leriga, men jag glömde att fota dem. Vi som varit där rekommenderar ett besök!