Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Titta där kom den fina bildserien ;) Nice som fan! Tackar för rundvisningen idasg jalle! Riktigt grymt! Scand, lägg upp filmerna på youtube, NU! Längtar till min cykel.
Det där såg ju riktigt trevligt ut , men jag är glad att jag fick uppleva lite riktig vinter uppe i älvkarleby iaf.
Samt faan speedman , du behöver ju varken fixed nav eller bromsar för att få stopp på din cykel.
Nu fattas det bara lite barspins och framhjulsåkning så blir du komplett.
Imorse på väg till jobbet kunde jag fortfarande höra ljudet från Speedmans dubbar eka över staden och gummidimman låg fortfarande tät.
Tack gubbar för en trevlig dag! Nästa gång måste vi filma mer!
kalis skrev:
-------------------------------------------------------
> Imorse på väg till jobbet kunde jag fortfarande
> höra ljudet från Speedmans dubbar eka över
> staden och gummidimman låg fortfarande tät.
> Tack gubbar för en trevlig dag! Nästa gång
> måste vi filma mer!
Det luktar fortfarande bränt gummi om mina kläder. Tack för igår!
Jag kommer vänta otåligt tills nästa tillfälle!! Som sagt, lite mera film nästa gång så man kan göra något längre filmklipp. Bra jobbat med de två från i söndags! Gillar musiken på dem båda =D
Gumae skrev:
> Jag kommer vänta otåligt tills nästa
> tillfälle!! Som sagt, lite mera film nästa gång
> så man kan göra något längre filmklipp. Bra
> jobbat med de två från i söndags! Gillar
> musiken på dem båda =D
Äpsolut!
Ska ta och låna en fetare kamera tills nästa ride! så laddar vi i ett 60min band:)
Kul att du gillar:) CDdriven pajade i datorn, så jag fick ta lite av min egen musik.
glitch skrev:
> Hade det inte varit enklare att skaffa en broms
> på cykeln istället för att behöva klättra upp
> på bägge däcken för att få stopp på
> ekipaget? ;-)