RS reservdelar?

Ludenben

Medlem
RS reservdelar?
Var kan man få tag på packbox,tätringar,"bumpers" mm, till RS Judy SL 97/98?
Tror Hallman hade satser "förr i tiden", men jag hittar inte några nu....

RS reservdelar?
Cyclecomponents har fixat hem till mig.

Oftast funkar det med prylar från nyare gafflar. Tobe bör ha lite koll, han har bytt det mesta utom ytterben, innerben och krona på en av sina gamla gafflar från -97.

RS reservdelar?
Min Judy SL -97 är det som sagt inte mycket klar från -97. Allt som är utbytt, har jag köpt på CykelCity. Dock är det ett tag sen, som jag gjorde nåt med den. Det senaste var att lacka ytterbenen Lazerblåa och sätta dit nya bussningar plus montera de gråa XXX-tätningarna. Dämpningen byttes ut 1998 från gummi/dämpare mot fjäder/dämpare. Slaglängden ökade också från 63 till 80 mm.

RS reservdelar?
Jag pratade med cyclecomponents idag om bussningar och delar till min psylo, och hade man bara ett artikelnummer så trodde han det skulle gå bra, annars var det svårare att hitta. Förhoppningsvis finns en sprängskiss i manualsamlingen till din gaffel, och där står säkert också artikelnummer.

RS reservdelar?
Jag har en RS Judy -97 som jah har bytt dämparkasset och fjädrar på till 98:ans modell. Jag har också skrivit ut manualer på de flesta RS Judy modeller från 97 till 00. Om du behöver något artikelnr eller någon beskrivning.

Tillbaka
Topp