Samsung Galaxy watch Classic LTE 4

mgranqvi

Medlem
Hej,

Är det någon som använder Samsung galaxy watch classic och har lite feedback att ge?

Är ute efter en ok multiklocka som även har ring funktion.

MVH
Martin

Hej,

Är det någon som använder Samsung galaxy watch classic och har lite feedback att ge?

Är ute efter en ok multiklocka som även har ring funktion.

MVH
Martin

Har just skaffat en sån. Man kan se hur mycket klockan är. Bara en sån sak.
Eller väldigt lik de äppelklockor jag har sett, med aviseringar, steg, gpsreg. för cykel osv osv.
Såpass okomplicerat att även en analog gammal boomer som jag klarar av att använda den.

Har just skaffat en sån. Man kan se hur mycket klockan är. Bara en sån sak.
Eller väldigt lik de äppelklockor jag har sett, med aviseringar, steg, gpsreg. för cykel osv osv.
Såpass okomplicerat att även en analog gammal boomer som jag klarar av att använda den.
njaa har en garmin vivoactive idag men flera idrotter och vill väl ha ngt liknande, men antar man kan ladda ned strava på den och starta träningen därifrån.. Detsamma gäller för golf. får ladda ned Golf GPS

njaa har en garmin vivoactive idag men flera idrotter och vill väl ha ngt liknande, men antar man kan ladda ned strava på den och starta träningen därifrån.. Detsamma gäller för golf. får ladda ned Golf GPS

Strava har jag i grunkan. Prata med den går också men den funktionen har jag inte aktiverat. Nån jävla gräns för intrånget i mitt liv får man ändå sätta!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp