Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fulmektips: om man fyller dem med betong blir de dessutom hundra procent punkafria men bara marginellt tyngre och bara något mer obekväma än i originalutförande (tror jag baserat på Erfarenhet från standardvarianten och en plus-version av Marathon i sommarversion).Den nya generationen med tilläggsnamnet Plus och tjockare stomme borde ju rimligen ha högre motståndskraft mot dubbgenomträngning.
Dra ett mail och fråga. Jag håller helt med digAlltså, varför är de så sinnessjukt tunga? De är ju fan tyngre än Ice spiker Pro i 2,35" med en jävla massa fler dubb.
Varför gör man pendeldäck med stålvajer???![]()
Alltså, varför är de så sinnessjukt tunga? De är ju fan tyngre än Ice spiker Pro i 2,35" med en jävla massa fler dubb.
Varför gör man pendeldäck med stålvajer???![]()
Man brukar ju rekommendera att dubbdäck ska köras in ett antal mil på ren asfalt, kanske inte hunnits med om dom monterades i december?Köpte Schwalbe Winter 120 dubb som jag började köra med i december 2023 och åkte nyss på min första dubbpunka inom två månader, noterade då att bakdäcket tappat mer än hälften av dubbarna, endast 57 av 120 dubbar var kvar. Framdäcket såg dock ok ut. Antar fö att det eg inte är dubben i sig som orsaka hålet i slangen utan att dubben endast gräver sig igenom däcket och att det sedan är det trasiga däcket (kevlar?) som tar hål på slangen?
Har du inte kört en massa stoppsladd så låter det mycket konstigt. Aldrig tappat dubb om man inte räknar med ice spiker pro.Köpte Schwalbe Winter 120 dubb som jag började köra med i december 2023 och åkte nyss på min första dubbpunka inom två månader, noterade då att bakdäcket tappat mer än hälften av dubbarna, endast 57 av 120 dubbar var kvar. Framdäcket såg dock ok ut. Antar fö att det eg inte är dubben i sig som orsaka hålet i slangen utan att dubben endast gräver sig igenom däcket och att det sedan är det trasiga däcket (kevlar?) som tar hål på slangen?
Hur såg det ut på insidan då? Inga dubb på väg genom? Låter ju helt orimligt :)