Scott MTB

Scott MTB
Scott en gubbcykel!! Jag är väl äldsta gubben här och har ägt en del cyklar under åren, men aldrig en Scott och kommer aldrig att göra det heller.

Scott MTB
När sa:
Scott en gubbcykel!! Jag är väl äldsta gubben här och har ägt en del cyklar under åren, men aldrig en Scott och kommer aldrig att göra det heller.

Kanske dags att komma ut ur garderoben då da! Och ta tjuren i hornen och börja köra Scott som VM mästaren Nino gör :-)

Scott MTB
kay sa:
När sa:

Kanske dags att komma ut ur garderoben då da! Och ta tjuren i hornen och börja köra Scott som VM mästaren Nino gör :-)

Är det så enkelt att bli världsmästare, då ångrar jag att jag inte cyklat på Scott ;)

Scott MTB
När sa:
kay sa:
När sa:

Är det så enkelt att bli världsmästare, då ångrar jag att jag inte cyklat på Scott ;)

Hehe! Någon procent kanske det är cykeln iaf. Fast tror nog Nino skulle vinna på en Spec eller liknande också. Även Jenny Rissveds kör ju Scott så något måste ju vara bra med dom cyklarna. ;)

Scott MTB
När sa:
Jag tränar/tävlar med min svärson och son som kör på Scott men dom kör inte ifrån mig än:)

Men det beror på att du har tränat och tävlat längre än dom. Vänta bara ska du se när dom får snurr på vevpartiet, då ser du bara deras ryggtavlor eftersom dom kör Scott. För dom går som ett gevärsscott :-)

Tillbaka
Topp