Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
När sa:Scott en gubbcykel!! Jag är väl äldsta gubben här och har ägt en del cyklar under åren, men aldrig en Scott och kommer aldrig att göra det heller.
Bah! Nino skulle kört Banshee om han haft tid att hänga på lite forum...kay sa:När sa:Scott en gubbcykel!! Jag är väl äldsta gubben här och har ägt en del cyklar under åren, men aldrig en Scott och kommer aldrig att göra det heller.
Kanske dags att komma ut ur garderoben då da! Och ta tjuren i hornen och börja köra Scott som VM mästaren Nino gör :-)
Bah! Nino skulle kört Banshee om han haft tid att hänga på lite forum...[/quote]j3n5 sa:
kay sa:När sa:Scott en gubbcykel!! Jag är väl äldsta gubben här och har ägt en del cyklar under åren, men aldrig en Scott och kommer aldrig att göra det heller.
Kanske dags att komma ut ur garderoben då da! Och ta tjuren i hornen och börja köra Scott som VM mästaren Nino gör :-)
När sa:kay sa:När sa:Scott en gubbcykel!! Jag är väl äldsta gubben här och har ägt en del cyklar under åren, men aldrig en Scott och kommer aldrig att göra det heller.
Är det så enkelt att bli världsmästare, då ångrar jag att jag inte cyklat på Scott ;)
När sa:Jag tränar/tävlar med min svärson och son som kör på Scott men dom kör inte ifrån mig än:)