Rasmus00mtb
Ny medlem
scott spark 930 eller canyon strive
Hej jag undrar vad ni rekomenderar för cykel, scott spark 930 eller canyon strive 9.0 race
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eiskall sa:Spark 930 (2017) är en xc-/stigcykel, medan Strive är en endurocykel.
Så jag rekommenderar Sparken om du ska köra xc/stig och Strive om du ska köra enduro ;)
Enduro Fredrik sa:eiskall sa:Spark 930 (2017) är en xc-/stigcykel, medan Strive är en endurocykel.
Så jag rekommenderar Sparken om du ska köra xc/stig och Strive om du ska köra enduro ;)
Fast 2017 års spark klarar nog ett Endurorejz utan några problem! :)
Enduro Fredrik sa:eiskall sa:Spark 930 (2017) är en xc-/stigcykel, medan Strive är en endurocykel.
fredrik168 sa:Enduro Fredrik sa:eiskall sa:Spark 930 (2017) är en xc-/stigcykel, medan Strive är en endurocykel.
Och striven klarar ett xc-race utan problem, men det blir roligare med rätt sak på rätt plats.
Paco sa:fredrik168 sa:Enduro Fredrik sa:eiskall sa:Spark 930 (2017) är en xc-/stigcykel, medan Strive är en endurocykel.
Och striven klarar ett xc-race utan problem, men det blir roligare med rätt sak på rätt plats.
Så se för fan till att köpa rätt cykel!?