Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Klart de går, frågan är dock om du får något som är värt att åka på och blir ekonomiskt lönsamt.
Med tanke på frågan så gissar jag på att din kunskap är väldigt låg alltså bör du hålla dig borta från allt vad egenbyggen heter om du vill cykla utan att riskera livet vid varje gupp som kommer i gatan.
Det är väl sånna cuklar dom har på slopestyle; crankworks, adidas slopestyle m.m. jag tycker de är en blandning av lite dirt/FR/DH. de kanske inte har samma geomitri som dirt cyklarna men de ska vara lika lätta att hoppa med + man kan droppa lika bra som en DH cykel eller köra utför.
de cyklarna är najjz, kanske borde satsa på sån istället och du slipper bygget :P?
lite bilder på "slopestyle" cyklar: P.S. bilderna kan dock vara lite konstiga eftersom jag vart tvungen göra dem mindre.
så det var alla :P kanske lite många men ville vara tydlig som möjligt med min poäng.
en annan slutsats: skaru hoppa dirt mest, sätt en gaffel med mindre travel. och om du ska droppa mer, sätt då en gaffel med mer travel. Peace, lycka till!