Shop4cross

Shop4cross
Jag köpte min cross därifrån för en handfull år sedan. Det gick smidigt. Priset och möjligheten att välja längd/bredd/etc komponenter var fördelar. Det enda strulet var att cykeln kom med en 9-delad kassett istället för 10-delad. Men rätt kassett kom snabbt på posten.

Shop4cross
När det begav sig...
Brukade få ca 80% av betalt gods per beställning.
Resterande artiklar bara försvann ngn stans.
Ändå rätt ok utfall?

/E

Shop4cross
Jag har beställt två kompletta crossar från dem men det var länge sedan, första 2006 och andra 2008. Fick båda snabbt och allt enligt beställning. Har kompisar som beställde i samma veva när jag tipsade dem om mitt köp och vad jag vet har ingen haft strul.

Shop4cross
Hej,
här kommer en riktig partsinlaga då det är min gode vän Karsten Niemann som äger och driver affären. Jag kan bara säga att han är mycket mån om sina kunder och skulle något bli fel i beställningen är det bara att höra av sig till honom så ordnar han det utan extra kostnad. Ett tips, är ni i Berlin/Potsdam och har lvg-cykel med så ordnar han en tävling varje torsdag, den så kallade torsdagstävlingen. Den är gratis. De som brukar vara med är allt ifrån helproffs till glada halvsnabba amatörer som jag. Sträckningen är ca 70 km och snittfarten strax över 40.

MVH/Micke

Tillbaka
Topp