Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
h.g.j sa:Men det hänger väl lite på ramen också hur många tänder du får plats med? Om jag inte tänker helt fel....
Jo jag kör Garbaruk, med långa tänder. Jag upplever att friktionen (kedja/framklinga) är onödigt hög när man kör på 50T bak, misstänker (utan att veta) att X-Sync 2 klingorna är bättre i det avseendet.KiwiQ sa:Sixten kör inte du med garbaruk klinga? Är dem bra? Långa tänder och olika chainlines beroende på storlek på klinga, låter intressant
Det blir en garbaruk eller wolftooth vid nästa köp
Vilket man slipper när man kör 2x fram... :)Sixten Fors sa:Jag upplever att friktionen (kedja/framklinga) är onödigt hög när man kör på 50T bak
Eller en annan framklinga kanske? Garbaruk har ökad offset (och kedjelinje) med ökad klingstorlek vilket är onödigt om man inte har problem med plats för klinga vs. kedjestaget i cykeln.Örjan Lax sa:Vilket man slipper när man kör 2x fram... :)Sixten Fors sa:Jag upplever att friktionen (kedja/framklinga) är onödigt hög när man kör på 50T bak
*fniss fniss*