Uff!
Börjar äntligen landa efter helgen och återgå till knaprandet av Bisolvon, Alvedon, Noskapin, Bafucin, Baldrian-Dispert och Nezeril. Jag har ett helt underbart träningsvärk, trots att jag inte ens cyklade banan.
Underbart att så många entusiastiska cykliskter dök upp, väder och pågående manga-festival till trots! Jag vill be om ursäkt till alla som cyklade fel. Jag har redan druckit några öl i förberedelse för nästa år för att se om titeln kan tas tillbaka till Uppsala och ett nytt försök med alla lärdomar från i år.
Tex var nummerlapparna var enkla och tydliga, vilket hjälpte föga när många var upplösta redan innan start.
Jag vill också rikta ett varmt tack till Mattias Handley, Magnus Lundström, Tobias/Frost, och alla som andra som har hjälpt till med arrangmanget, och en stor eloge till alla sportsliga deltagare som gav sig själva straffrundor för oavsiktliga genvägar.
Resultatlistorna ligger fortfarande på tork, liksom verktygslådan och alla kläder. Resultat kommer anslås allteftersom utgrävningarna fortskrider.
Vi ses i Linköping 2008!
Med vänliga hälsningar och stora tack,
Ville Lekholm - Avgående svensk mästare i single-speed MTB
---
Korvbröd bortskänkes mot avhämtning