Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag begriper inte mycket mer än att väga o jämföra vikten.@jonte987 bra och specifikt tips om M1700, det gör ju att jag kan förhålla mig till något.
Ser nu att jag dessutom har vilselett er med cykeln, det är en Comp så alltså MT400/MT510 med Specialized egna alufälgar.
Är det en rimlig uppgradering att byta dem till M1700 i så fall?
Lite sen på bollen men, vikt på hjul är ju alltid viktigt men kanske inte lika utslagsgivande om man kör bike park och enduro. Jag hade samma hjul på min stumpjumper och tyckte dom var rätt kassa, flexade för mycket och höll inte så bra för utförs-åka. Bytte till ett par Mavic Dee Max Pro som kändes som en väldigt bra kompromiss mellan hållbarhet/vikt/pris.@jonte987 bra och specifikt tips om M1700, det gör ju att jag kan förhålla mig till något.
Ser nu att jag dessutom har vilselett er med cykeln, det är en Comp så alltså MT400/MT510 med Specialized egna alufälgar.
Är det en rimlig uppgradering att byta dem till M1700 i så fall?
Ja det är nog osannolikt att det passar om du inte har typ 15 mm fritt idag.Tänkte byta bakhjul orginal däck 26x2.25 nya hjulet som är 24-584 fälgens mått med 27,5x2,20 däck.
Kan det vara risk att det tar i baksärm eller liknande.