Skåningar, sugna på multisport?

Skåningar, sugna på multisport?
Saknar den tidigare distansen på ca 7-8 timmar.
3 timmar känns kort (inte riktigt den utmaning man söker) medan 16 h (vinnande lag) med nattorientering större delen av tiden säkert känns väl häftigt för de flesta icke vana multisportare.
Av denna anledning tappade jag min par-kollega från ifjol.

Fjolårstävlingen var däremot en nära nog "all time high" när det gäller sportupplevelser, så lite sugen är man ju trots allt vara med iår igen.

Skulle kanske kunna bli ett "Happy"-lag, om någon mer än jag känner likadant ?

Mvh / Lars
 
Tillbaka
Topp